eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Żytnia Extra
  • Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal

    Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal

    12:03 24.08.2015

    ... .” Tylko w ciągu 72 godzin na Facebooku i Twitterze na temat marki Żytnia Extra pojawiło się ponad 600 komentarzy z czego 98 % negatywnych wśród komentarzy zabarwionych emocjonalnie. ... uwagę na smak trunku: „ŻYTNIA NIGDY SMACZNA NIE BYŁA”. Kryzys wywołany przez publikację posta na Facebooku wódki Żytnia Extra, nie jest jedynym w branży alkoholowej ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, Żytnia Extra, etyka w reklamie, Facebook


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: