eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › VOD
  • VOD to już nie tylko seriale, ale wielkie kino?

    VOD to już nie tylko seriale, ale wielkie kino?

    08:39 18.03.2024

    ... w stosunku do populacji (108,1). Medium dla studentów To uczniowie i studenci, spośród wszystkich grup zawodowych reprezentowanych w badaniu, stanowią najwyższy odsetek odbiorców VOD i OTT, wynoszący 19,3%. Affinity Index sięga w ich przypadku 106, wskazując na nadreprezentację względem populacji. Drugą najliczniejszą grupą w tej kategorii serwisów ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie
  • Piractwo treści wideo nadal kwitnie?

    Piractwo treści wideo nadal kwitnie?

    00:03 02.03.2024

    Wydawać by się mogło, że w dobie powszechnego dostępu do imponującego katalogu treści wideo, jakie oferują nam serwisy streamingowe i VoD, piractwo tego rodzaju materiałów powinno notować potężne spadki. Tymczasem, jak wynika z analizy opracowanej przez Kearney oraz firmę MUSO, ubiegłoroczna liczba ... WIĘCEJ

    Tematy: piractwo, łamanie praw autorskich, pirackie strony, torrenty
  • 2/3 Polaków ma subskrypcje

    2/3 Polaków ma subskrypcje

    00:41 09.12.2023

    35 proc. Polaków nie korzysta z wirtualnych usług subskrypcyjnych - wynika z ostatniej odsłony opracowanego przez Santander Consumer Banku raportu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023". Po przeciwnej stronie barykady znajdują się aktywni użytkownicy subskrypcji, którzy nie wahają się sięgnąć po portfel, aby zagwarantować sobie stały ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe, serwisy streamingowe
  • Czy streaming zupełnie wypiera kino?

    Czy streaming zupełnie wypiera kino?

    10:55 23.09.2022

    Pandemia i związane z nią ograniczenia w dostępie do rozrywki bez wątpienia przyczyniły się do wzrostu popularności platform streamingowych. Jak dowodzi wspólne badanie ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdaleny Sobocińskiej prof. UEW, korzystanie z tych ostatnich deklaruje już 2 na 3 respondentów. To znaczy, że miłośników filmów i seriali jest ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie
  • Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?

    Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?

    09:47 26.01.2022

    ... Polsce był Netflix, z ponad 13 mln użytkowników. Za nim w pierwszej trójce znalazły się VOD Wp.pl (4,6 mln użytkowników) i Player.pl (4,1 mln użytkowników). A jak to ... popularnym hasztagiem używanym w kontekście tego serwisu jest „kultura”. Wysoka pozycja TVP VOD nie dziwi. To serwis szeroko rozpoznawany i gwarantujący dostęp do popularnych filmów ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie
  • Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać

    Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać

    09:04 08.12.2021

    W 2020 r. światowy rynek reklamy wyraźnie spowolnił. Opublikowany właśnie raport Zenith Advertising Expenditure Forecasts dowodzi jednak, że kryzys już zdążył zostać zażegnany. Szacunki wskazują, że w tym roku osiągnie on dynamikę 15,6%. Kolejne lata mają przynieść nieco mniej imponujące, ale jednak wzrosty. Będą one przede wszystkim następstwem ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD
  • Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video

    Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video

    11:26 24.11.2021

    ... również w naszym kraju, gdzie już 55 proc. dorosłych konsumentów subskrybuje VOD. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kto najczęściej sięga po usługi strumieniowe ... są najczęstsze powody rezygnacji ze streamingu video? Jak prezentuje się konsumpcja usług VOD w Polsce? Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu video. Jak wynika ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie
  • Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online

    Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online

    10:00 27.07.2021

    W czasach pandemii wydatki na reklamę wyraźnie osłabły. Ten rok przynosi już jednak wyraźne ożywienie - prognozy Zenith zakładają, że w tym roku budżety na działania reklamowe powiększą się o ponad 11% i będą o 40 mld USD wyższe aniżeli w 2019 r. Motorem tego wzrostu ma być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD
  • Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"

    Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"

    11:59 09.06.2021

    ... nie chcą płacić a serwis informacyjny Najchętniej z płatnych serwisów korzystają najmłodsi internauci. Obecnie najbardziej upowszechnionym rodzajem płatnych platform są serwisy VoD – oferujące dostęp do filmów, seriali lub programów telewizyjnych w zamian za opłatę (najczęściej abonamentową). W grudniu 2020 r. 51 proc. badanych internautów ... WIĘCEJ

    Tematy: treści w internecie, media, zachowania konsumentów, streaming
  • Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?

    Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?

    00:50 01.01.2021

    ... bezpośredniego angażowania do tego dostawcy internetu. Skąd bierze się popularności subskrybcji VOD? Z pewnością ogromną zaletą serwisów SVOD i OTT jest dostępność szerokiego przekroju i ... cenie łącznej. Z tego względu znaczący gracze na rynku subskrypcji VOD i OTT inteligentnie wykorzystują dane, by wzbogacać i personalizować doświadczenia klientów. ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: