eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Return On Investment
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    ... , że nawet użytkownicy dobrze stargetowani pod nasze produkty czy usługi, nie są zainteresowani danym produktem w momencie otrzymania maila lecz leży on w perspektywie ich zainteresowań. Jeśli trafimy do odpowiednich osób, to nawet jeśli w danym momencie nie mają potrzeby zakupu naszego produktu, to ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... do właściwej grupy odbiorców. ROI (Return On Investment). Jeżeli głównym celem naszych działań email marketingowych jest sprzedaż, a nie działania wizerunkowe i zwiększające rozpoznawalność naszej firmy oraz produktów, to warto zwrócić również uwagę na ROI, czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: