eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › OR
  • Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze

    Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze

    17:33 13.10.2019

    Przygotowując się do wysyłki mailingu promującego nasze produkty lub usługi, zastanawiamy się często również nad tym, jaki dzień tygodnia oraz jaka godzina będą do tego najodpowiedniejsze. Kiedy osiągniemy najlepsze efekty? Jaką otwieralność i klikalność możemy uzyskać w zależności od tego, kiedy odbiorcy otrzymają naszą wiadomość? Spróbujmy ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate

    Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate

    14:44 24.09.2019

    ... i liczbę kliknięć w nie. Aby móc porównać różne wysyłki używamy określenia „otwieralność” i wskaźnika OR (Open Rate). Co on oznacza i jak jest wyliczany? Jest to współczynnik mówiący ... to, czy odbiorca otworzy naszą wiadomość, ale jeśli już zadbaliśmy o wysoki OR naszego mailingu, to warto to jak najlepiej wykorzystać i postarać się, aby osoby te ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    ... pojedynczej konwersji. Tutaj ponownie wracamy do kwestii znaczenia dobrego targetowania wysyłki. Przy właściwym doborze grupy odbiorców, nawet wstępnie niższe wyniki OR i CTR nie oznaczają mniejszej skuteczności i taka wysyłka może okazać się efektywniejsza (także kosztowo) od taniego mailingu zasięgowego z dużą liczbą kliknięć ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... działania użytkowników. Podstawowymi wskaźnikami używanymi do oceny wyników kampanii mailingowej są OR i CTR. OR (Open Rate) to wskaźnik otwarć naszego mailingu. Dzięki niemu wiemy, ... 000 wysłanych maili, 2.500 z nich zostało otwartych, to nasz OR wynosi co najmniej 25%. Rzeczywisty wskaźnik OR jednak jest zazwyczaj wyższy niż ten, który podają ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016

    Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016

    15:38 24.06.2016

    ... Oréal Paris nie ma sobie równych - i w tym roku udało mu się utrzymać pozycję lidera branży ... rankingu BrandZTM Top 100 Colgate wart jest 18,3 mld, a brązowy medalista, czyli Gillette - 16,4 mld. Swą pierwszą pozycję L’Oréal Paris zawdzięcza przede wszystkim nowym produktom jak np. podkład Infallible Matte czy nowa platforma Makeup Designer/Paris, a ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: