eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › IMM
  • Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016

    Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016

    00:41 07.11.2016

    ... medialnym podium od początku 2016 roku pozostał niezmienny. Według modułu analitycznego IMM, ranking TOP 10 branży handlowej w III kwartale otwierają Biedronka (32,9%), Lidl (23%) ... informacji, ale i śledzić najbardziej angażujące publikacje. Jak wynika z analiz IMM, wzmianki na temat marki Carrefour, które zebrały najwięcej polubień, udostępnień i ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów
  • Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016

    Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016

    12:46 02.08.2016

    ... proces zakupowy, który znacznie wykracza poza przestrzeń sklepu – wynika z najnowszego badania IMM. Biedronka prowadzi liczbą publikacji (110 tys.) oraz udostępnień (2,3 mln), tuż ... Nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz Jak wynika z porównania najaktywniejszych źródeł publikacji w IMM, Facebook i Twitter to dwa najpopularniejsze media, w których ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów
  • Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015

    Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015

    13:19 04.02.2016

    ... zaprezentowanie przez tę partię planów dotyczących podatku od hipermarketów. Według analizy IMM na temat poszczególnych sieci handlowych w IV kwartale 2015 roku, w ... , w których internauci dzielili się informacjami na temat sklepów Biedronka. Z analiz IMM wynika, że pozytywnych wpisów o Biedronce jest 3,2 razy więcej niż negatywnych, o Tesco – 2,5 a ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów
  • Medyczna marihuana: social media zdecydowanie na tak

    Medyczna marihuana: social media zdecydowanie na tak

    00:20 04.02.2016

    ... % Polaków wypowiadających się w mediach społecznościowych na temat medycznej marihuany przychylnie odnosi się do pomysłu na jej legalizację – wynika z monitoringu internetu w IMM. Zwolennicy leczenia olejem konopnym są najgłośniejsi na Facebooku i Twitterze. Gorące dyskusje toczą się również na forach dyskusyjnych poświęconych używkom i medycynie ... WIĘCEJ

    Tematy: IMM, monitoring mediów, medyczna marihuana, Internet
  • Witold Waszczykowski negatywnym bohaterem w social media

    Witold Waszczykowski negatywnym bohaterem w social media

    14:06 05.01.2016

    ... mediach społecznościowych, aż 68% ma negatywny wydźwięk – wynika z monitoringu social media w IMM. Oznacza to odwrót od wcześniejszego trendu: od listopada do grudnia ... komentarzy w social media pozytywnie odnosiło się do prac szefa MSZ. IMM monitorował nazwisko ministra w kontekście nazwy Ministerstwa Spraw Zagranicznych i sprawowanego przez ... WIĘCEJ

    Tematy: IMM, monitoring mediów, media społecznościowe, social media
  • Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.

    Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.

    13:14 13.08.2015

    ... Michela Rotha. Telewizja w natarciu Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, telewizja była największym reklamobiorcą – wynika z danych IMM. Na reklamę w stacjach telewizyjnych sieci handlowe wydały łącznie ponad 147 mln złotych, zaś na reklamy radiowe – 144 mln. Stacje telewizyjne ... WIĘCEJ

    Tematy: IMM, monitoring mediów, wydatki na reklamę, Biedronka
  • Nuda w pracy w mediach społecznościowych

    Nuda w pracy w mediach społecznościowych

    11:47 03.07.2015

    Z badań Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że Polacy raczej nie narzekają na brak zajęć zawodowych. Na temat „Nuda w pracy” w social media w ciągu dwóch miesięcy pojawiło się zaledwie 400 wzmianek. Z jednej strony może to świadczyć o tym, że cały czas lubimy stawiać przed sobą wyzwania, a z drugiej, że pracodawcy dokładnie realizują działania ... WIĘCEJ

    Tematy: IMM, monitoring mediów, social media, media społecznościowe
  • Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.

    Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.

    12:30 11.06.2015

    ... się swoimi doświadczeniami kulinarnymi dotyczącymi dań i wypieków wielkanocnych. Każdemu smacznego według smaku jego, czyli internauci oceniają produkty sieci handlowych Z raportu IMM wynika, że w oczach internatów w I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, która otrzymała największą liczbę pozytywnych opinii w social media. Tuż za nią ... WIĘCEJ

    Tematy: IMM, wydatki na reklamę, działania marketingowe, sieci handlowe
  • Wybory prezydenckie 2015 w mediach

    Wybory prezydenckie 2015 w mediach

    12:49 23.04.2015

    ... ok. 420 tys. wzmianek w mediach o wszystkich kandydatach. Pretendenci do objęcia najwyższego państwowego urzędu, którzy zakwalifikowali się do pierwszej piątki rankingu IMM, osiągnęli szczególnie atrakcyjne wyniki w tym samym okresie, czyli pomiędzy 9 i 15 lutego – w czasie emisji przemówień wyborczych poszczególnych kandydatów. Kolejne ożywienie ... WIĘCEJ

    Tematy: IMM, Instytut Monitorowania Mediów, wybory prezydenckie, social media
  • Szczepienia dzieci: szczepić na odrę czy nie szczepić? Wojna w social media

    Szczepienia dzieci: szczepić na odrę czy nie szczepić? Wojna w social media

    14:51 09.03.2015

    ... odry Polacy w mediach społecznościowych poruszyli ponad 3 tysiące razy – pięciokrotnie więcej niż w poprzednich tygodniach. I choć lekarze uspokajają, to – jak wynika z monitoringu IMM – dyskusja o odrze pomogła odsłonić inny, być może poważniejszy problem. Epidemia tylko medialna? Jak dotąd, w Polsce potwierdzono 6 przypadków odry. Oznacza to ... WIĘCEJ

    Tematy: szczepienia, IMM, badania internautów, social media

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: