eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Customer Relationship Management
  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    00:16 05.08.2023

    ... jest rola CRM managera? Jakie umiejętności techniczne powinien posiadać? Jak Web 3.0 może wpłynąć na pracę specjalistów CRM? Rola menedżera CRM (Customer Relationship Management) znacznie ewoluowała w ostatnich latach. Na LinkedIn zarejestrowanych jest dziś ponad 200 000 profesjonalistów z tego obszaru. Na platformie rekrutacyjnej Indeed można ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, Customer Relationship Management, menedżer CRM, relacje z klientami
  • CRM - 10 czynników sukcesu

    CRM - 10 czynników sukcesu

    14:42 21.07.2004

    ... temat filozofii CRM oraz powiązanie ze sobą kierownictwa firm mogących rozwiązania wprowadzić z firmami oferującymi rozmaite narzędzia CRM. [2] Customer Relationship Management – w założeniach – strategia biznesowa zakładająca obniżenie kosztów i zwiększenie zyskowności firmy poprzez wykreowanie i utrzymywanie więzów lojalnościowych z klientem przy ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, Customer Relationship Management, zarządzanie relacjami z klientem


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: