eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Customer Journey Map
  • Po co nam Customer Journey Mapping?

    Po co nam Customer Journey Mapping?

    11:13 02.03.2017

    ... etapie Customer Journey się znajduje. To, na czym mu zależy, to zadowolenie z produktu lub usługi. Zmieniające się zwyczaje zakupowe wymuszają ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta. Punktem wyjścia do poprawy doświadczeń zakupowych klientów jest Customer Journey Mapping. Do czego przydatny jest Customer Journey Mapping? Mapa Customer Journey ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, Customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    09:32 05.09.2014

    ... pragnień Twojego klienta, którą po prostu trzeba poznać. Czym jest Customer Journey Map? Dzięki niej odtwarzamy kolejno wszystkie interakcje zainteresowanych z firmą, punkty styku, które przeważyły szalę opinii i tego, czy jeszcze do nas wrócą. Customer Journey Map jest prostym i przejrzystym narzędziem, które pozwala na dokumentację i podsumowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: