eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Cebra
  • Cebra 2011: znane osobistości + marki

    Cebra 2011: znane osobistości + marki

    12:54 18.01.2011

    ... największym potencjale. Druga odsłona projektu CEBRA pozwala przyjrzeć się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury wysokiej. Badanie Cebra (celebrity + brand) bazuje na ... 92%, Andrzej Wajda 91%, Krzysztof Penderecki 86% i Katarzyna Grochola 74%. CEBRA ma za zadanie odpowiednio „kojarzyć” celebrytów i marki. Dla przykładu marki „bliskie”: ... WIĘCEJ

    Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki
  • Cebra 2010: znane osobistości + marki

    Cebra 2010: znane osobistości + marki

    10:56 18.06.2010

    ... Tyszkiewicz i Bożenę Dykiel. Specjaliści instytutu Millward Brown wskazują, że badanie Cebra może być wykorzystane w wielu sytuacjach, jak na przykład wykorzystanie ... mogą precyzyjniej kierować swoją ofertę do potencjalnych reklamodawców. Wyniki badania Cebra są publikowane co sześć miesięcy i dostępne w formie raportu. Można także zamówić dedykowane ... WIĘCEJ

    Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: