eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branding
  • Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata

    Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata

    10:25 30.07.2019

    ... konsumentów, ale również na konieczność reagowania i zabierania głosu w sprawach aktualnych. - Jak każde duże narzędzie, tak i branding ewoluuje – od swojej postaci pierwotnej, przez employer branding, po dzisiejsze marki zaangażowane w kreowanie współczesnego świata – przekonuje Bartosz Zieliński z Commplace wskazując na decyzje dużych graczy ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, branding, wizerunek marki, budowanie marki
  • Branding - budowanie marki

    Branding - budowanie marki

    13:18 07.06.2011

    ... konsumentami i mieć cechy magnesu: nie tylko przyciągać, lecz także utrzymywać. Branding jest sztuką budowania relacji marki z otoczeniem, wyszukiwania kluczowych korzyści ... przystosowana do oczekiwań klientów i wyznawanych przez nich wartości. Aby branding był skuteczny, powinien być dostosowany do prowadzonego biznesu. Celem jest połączenie finansów ... WIĘCEJ

    Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka
  • Co-branding: biznesowa wymiana usług

    Co-branding: biznesowa wymiana usług

    00:06 08.08.2010

    Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że ciężko pracować należy tylko i wyłącznie na siebie. Firmy szukają przeróżnych sposobów na wyciągniecie marki z kryzysu, zwiększenie sprzedaży, kosztowne zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Co-branding często jest mylony ze sponsoringiem czy udzielaniem licencji. Jest to bardzo niesłuszne ... WIĘCEJ

    Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki
  • E-branding: kreowanie marki w Internecie

    E-branding: kreowanie marki w Internecie

    09:42 20.04.2010

    ... aż kilkunastu, co bardzo widoczne jest w wirtualnym świecie. E-branding dysponuje ponadto o wiele szerszym zakresem narzędzi nawiązywania dialogu z klientem niż tradycyjny branding. W e-brandingu można posłużyć się bowiem pocztą elektroniczną, obecnością forum na stronie, chat-roomem, czy listą dyskusyjną. Proces budowania marki warto wesprzeć ... WIĘCEJ

    Tematy: e-branding, branding, kreowanie marki, wizerunek marki
  • Kreowanie marki na bazie emocji

    Kreowanie marki na bazie emocji

    13:17 13.06.2009

    ... emocjonalnego leży zdefiniowanie okoliczności podejmowania decyzji o zakupie – są to bodźce, które mają wpływ na stan umysłu, kultura, normy społeczne i wartości. Branding emocjonalny znajduje w efekcie zastosowanie w kilku obszarach: Produkt – można go kształtować tak, aby wywierał określone wrażenie, dzięki swojemu kształtowi, kolorowi, czasem ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark
  • Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album

    13:53 12.08.2008

    Mieć przyciągającą klientów markę... markę taką jak Formuła 1, a co za tym idzie wielkie pieniądze, emocje i prestiż najwyższy z możliwych... to marzenie większości brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    Dobra strategia łączy twarde techniki pozyskiwania informacji i mierzenia marki oraz niemierzalną i nieprzewidywalną sferę ducha konsumenta. Strategia w najogólniejszym ujęciu mówi, w jaki sposób przy ograniczonych środkach osiągnąć założone cele. Strategie wojskowa pozwala osiągać cele wojskowe, strategia biznesowa - realizować przedsięwzięcia ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa
  • Preselling zyskuje na znaczeniu

    Preselling zyskuje na znaczeniu

    13:52 24.05.2007

    Zbieranie zamówień w punktach sprzedaży oraz merchandising - czyli właściwe pozycjonowanie produktów i materiałów reklamowych na półkach sklepowych - tym zajmują się presellerzy. Jeszcze 2, 3 lata temu z presselingu korzystały głównie firmy z branży FMCG. Z czasem ta forma sprzedaży zaczęła zdobywać popularność w coraz bardziej zróżnicowanych ... WIĘCEJ

    Tematy: preselling, merchandising, pozycjonowanie marki, kreowanie marki
  • Marki rosną nam wszerz

    Marki rosną nam wszerz

    13:56 26.03.2007

    W ostatnim czasie da się zauważyć, jak działający w Polsce marketerzy zmieniają strategię prowadzenia walki o konsumenta na rynku dóbr FMCG. Z naszych obserwacji wynika, że coraz częściej, zamiast budować od podstaw nowe marki, firmy decydują się na poszerzenie i pogłębienie istniejących brandów. Ostatnie lata to dla młodego polskiego rynku okres ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, pozycjonowanie marki, branding
  • Polacy a marka handlowa towaru

    Polacy a marka handlowa towaru

    14:14 03.10.2006

    Jakie znaczenie dla rozwoju gospodarki i poziomu życia społeczeństwa mają marki? Czy Polacy podczas zakupów wybierają produkty markowe? Jakie emocje im towarzyszą przy dokonywaniu tych wyborów? Na powyższe pytania odpowiedzieć ma III edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej "Wybierz Markowe". Patrząc na marki od strony producentów, widać, że dają ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, znajomość marki, branding

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: