-
Zmiana wizerunku aplikacji BI
Codec Systems wprowadził na rynek nowy system klasy Business Intelligence - Inflection Point. Rozwiązanie projektowano z myślą o zmianie wizerunku typowej aplikacji BI, tak by bezpośrednio z niej mogły korzystać obok analityków kadry kierownicze i zarządcze. System jest skierowany do dużych i średnich ...
-
Zmiana wizerunku a sukces zawodowy
Nasze nastawienie i zachowanie ma wpływ nie tylko na nasze życie prywatne, ale na nasz sukces w pracy. Eksperci monsterpolska.pl radzą jak zmieniając swoje przyzwyczajenia poprawić życie zawodowe. Wystarczy popracować tylko nad kilkoma codziennymi nawykami, a sukces zawodowy może być w zasięgu ręki. Koniec z narzekaniem Już dość! Nikt nie lubi ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... zmiany wizerunku firmy jest zmiana strategii biznesowej firmy. Rozszerzenie działalności, wprowadzenie nowych ofert, wejście na nowe rynki czy komunikacja z nową Grupa klientów prowadzi do konieczności zmiany, dostosowania wizerunku do nowej pozycji rynkowej, czyli do repozycjonowania marki i rebrandingu. Innym powodem zmian w wizerunku firmy ...
-
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
... wizerunku i wprowadzeniu nowej strategii rynkowej. Zmiana nazwy i prezentacja nowej strategii są dla inwestorów sygnałem, że firma ma ambitne plany i chce agresywnie działać na rynku. Zmiana ...
-
Zmiana pracy? A co z pieniędzmi zebranymi w PPE?
... większe firmy, chociaż trudno mówić tu o jakiejkolwiek regule. Zmiana pracy a pieniądze z PPE Zmiana pracy to okoliczność sprzyjająca zapomnieniu o pieniądzach zgromadzonych w PPE. ... pracodawca utworzy PPE zamiast podwyższać pensję, poniesie niższe koszty. Poprawa wizerunku i konkurencyjności firmy – PPE jest istotnym narzędziem polityki kadrowej. ...
-
Zmiana pracy: bardziej niż niskie pensje doskwiera nam nuda?
... ważny sygnał dla pracodawców. Tym bardziej, że 1/3 Polaków jest przekonana, że zmiana pracy nie jest trudna, a poszukiwania nowego zatrudnienia zajmą im co najwyżej ... ścieżkami, którymi poruszają się kandydaci, przez co stawiają na rozwijanie swojego wizerunku w sieci i budowanie nowych narzędzi promujących ich warunki zatrudnienia. Na tym trendzie ...
-
Czy zmiana pracy kogoś jeszcze interesuje?
... społecznościowe. Są one wykorzystywane głównie przez dobrze wykształconych specjalistów, którzy cenią sobie możliwości budowania własnego wizerunku i przy tym bezpośrednie dotarcie do rekruterów – mówi Ślęzak. Zmiana zawodu przy nowej pracy? Jedynie 18% Polaków rozważa przekwalifikowanie się na potrzeby znalezienia nowego miejsca zatrudnienia ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... się rynek, a – co za tym idzie – stale zmieniające się oczekiwania i potrzeby najemców, decydują o konieczności wprowadzania nowych rozwiązań w starszych budynkach. Modernizacja i zmiana wizerunku staje się dla nich szansą na drugie życie i daje możliwość konkurowania z nowszymi obiektami. Na rodzimym rynku kompleksowy rebranding biura to ...
-
Fuzje i przejęcia firm a renaming
... geograficznymi i nazwami miejscowości. Renaming nie dotyczy, więc nazw portów. Renaming niewiele zmieni w wizerunku portów. Mało, kto z klientów wiedział, że Heatrow to jedynie nazwa ... miejsce w wielu wypadkach. Konsekwencjami, jakie niesie renaming jest prawie zawsze zmiana wizerunku. Marka Christian Dior została skrócona do słowa Dior. Marka Loris ...
-
Północ sprzyja otwartości
... wokół tematów związanych z rzetelnością i uczciwością w prowadzeniu biznesu. – Od samego początku istnienia programu naszym celem jest budowanie kapitału zaufania i zmiana wizerunku polskich przedsiębiorców. Z jednej strony robimy to poprzez promowanie rzetelnych, sprawdzonych i uczciwych przedsiębiorstw. A z drugiej – poprzez zwracanie uwagi na ...
Tematy: -
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure idealny dla rodziny
... auta rodzinnego. W porę spostrzegł to Peugeot, czego konsekwencją jest gruntowna zmiana wizerunku 5008. Drugie wcielenie tego samochodu nie ma wiele wspólnego z pierwszym - ... zegary. To świetne rozwiązanie umożliwiające personalizację - wedle własnych upodobań. Ponadto, zmiana motywu zawsze poprzedzona jest płynną animacją. To tylko detal, ale ...
-
Powody zmiany nazwy firmy
... zmiana nazwy? Dlaczego grupa finansowa ujednolica swój sposób prezentacji? Polfactor nie miał ani złego wizerunku ani złej pozycji rynkowej. Według zarządu firmy, zmiana ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... przykładem tego jak zmiana wizerunku może wpłynąć na sukces rynkowy. Na początku lat 90., marka powoli, lecz nieuchronnie traciła udziały na rynku komputerowym. Aby lepiej zasygnalizować zmianę wizerunku, Apple zaktualizowało swoje ikoniczne logo, rezygnując z przestarzałej tęczy, na rzecz nowego, monochromatycznego wizerunku. Oczywiście nie była ...
-
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
... wizerunku marki. Logo ma podążać za wzornictwem samochodów. W tej branży dzieje się to raz na kilka, kilkanaście lat. Zmiana logo jest najprostszym ale i najskuteczniejszym sposobem na poprawę lub udoskonalenie wizerunku ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... zapamiętać i wyróżnić wśród konkurencji. 4 etapy budowania wizerunku Zanim zabierzesz się do jakichkolwiek działań, zaplanuj 4 proste kroki budowania wizerunku. Każdy z nich jest równie ... i zadecyduj, kiedy będzie odpowiedni czas na zmianę wizerunku. Z jednej strony nie może to być drastyczna zmiana, ale z drugiej pewne delikatne poprawki, ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand kieruje się nowymi wartościami, zasięgiem działalności czy chce dotrzeć do innej grupy docelowej, zmiana wizerunku może skutecznie wspierać te transformacje. W przypadku negatywnego wizerunku, skandalu lub kryzysu wizerunkowego ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Rebranding Biedronki
... , ale rozwoju opartym na zmianie postrzegania i wizerunku samej marki. W odróżnieniu od wielu marek, które ... wizerunku. Bez zmiany oferty, bez zmiany sposobu działania i traktowania klienta, bez lepszego zaspokajania jego potrzeb nie jest to rebranding tylko stylizacja symboliki firmowej. Klienci nauczyli się już porównywać oferty i sama zmiana ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... czy LinkedIn. Jest to duże wyzwanie dla pracodawców w obszarze budowania wizerunku firmy w sieci. Wymaga wprowadzenia zmian w komunikacji z pracownikami i potencjalnymi kandydatami, opartych ... sobie, iż nie jest to chwilowy trend, ale nieunikniona zmiana sposobu komunikacji oraz pozyskiwania i przetwarzania informacji, w tym również danych o pracy ...
-
CSR jako strategia konkurencyjna
... bądź porażce firmy. IPO.pl podaje, iż jednym ze sposobów kreowania wizerunku stało się wdrożenia koncepcji CSR. Literatura przedmiotu przynosi bardzo wiele definicji ... iż działalność odpowiedzialna społecznie przyczynia się do poprawy odbioru firmy, to zmiana wizerunku przedsiębiorstwa nie następuje z dnia na dzień. Aby firma została społecznie ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... działania komunikacyjne, mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku naszego kraju na arenie międzynarodowej. - Po wejściu Polski do Unii Europejskiej nasz kraj rozpoczął nowy etap budowania swojego wizerunku. Zadbał o przemyślaną i rozwiniętą promocję, czego skutkiem była znaczna zmiana percepcji Polski. W kolejnych latach obserwowaliśmy wzrost ...
-
Tydzień 34/2005 (22-28.08.2005)
... z psychiatrą... Medialne manipulacje we współczesnych nam czasach są dokonywane na wizerunku osób publicznych na dużą skalę. Media mogą zdolnego, inteligentnego i wartościowego człowieka ... programy edukacyjne umożliwiające uaktualnienie wiedzy, czy też rozszerzenie kwalifikacji. Potrzebna jest też zmiana stosunku pracodawców do tej grupy pracowników i ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi: czas na miękki HR
... przedsiębiorstw – dobra atmosfera pracy, będąca ważnym elementem wizerunku pracodawcy. W perspektywie opisanych wyżej obserwacji budowanie wizerunku firmy staje się coraz bardziej ... okresu zwiększonej rotacji pracowników. Informacje o badaniu Badanie „HR – zmiana klimatu” przeprowadził dla Randstad Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) ...
-
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej podpisana
... Państwo ich skrótowe omówienie. Najważniejsze z nich to: zmiana ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, zmiana ustawy o Kodeks spółek handlowych, ustawa o ochronie i pomocy dla ... wydatków związanych z wychowywaniem dzieci ale także kreowanie pozytywnego wizerunku wielodzietności. Podejmowane działania mają na celu umacnianie oraz wspieranie ...
-
RODO rzuci nowe światło na rekrutację pracowników?
... kandydata do pracy w oparciu o jego zgodę. Jest to bardzo istotna zmiana w stosunku do obecnie obowiązujących regulacji prawnych. Zgodnie z projektowanym art. 22(2) § ... odcisk palca. I o ile przepis szczególny nie będzie dawał takiej podstawy, to przetwarzanie wizerunku kandydata dopuszczalne będzie w oparciu o jego zgodę tylko wtedy, gdy wizerunek ...
-
Komunikacja w organizacji: jak w dobie koronawirusa mówić o zmianach?
... zakomunikowanie, dlaczego zmiana jest konieczna, jak będzie przebiegać, kogo ta zmiana dotyczy, ile czasu potrwa. Dobrym zabiegiem jest często ukazanie, że zmiana jest ... i sensu istnienia organizacji. „Zmiany są zarówno szansą m.in. na wykreowanie wizerunku marki, zoptymalizowanie kosztów działalności, jak i ogromnym wyzwaniem – mogą spowodować ...
-
Czas na zmianę pracy? Dobrze to zaplanuj
... się spojrzeć na nie z odpowiednim dystansem. Zmiana pracy? Oczywiście, ale nie bez odpowiedniego przygotowania. Zmiana pracy… ale jaka? Sukces zmian polega ... uczestniku rynku pracy lub partnerze biznesowym, warto zadbać o swoją markę osobistą i budowanie profesjonalnego wizerunku w interesującej nas dziedzinie. Nie oznacza to, że każdy musi od razu ...
-
Podkupienie pracownika lub kontrahenta jako czyn nieuczciwej konkurencji
... na zmianę pracodawcy, niejednokrotnie podejmują zatrudnienie w przedsiębiorstwie konkurencyjnym. Zmiana pracy, przy jednoczesnym pozostaniu w dotychczasowej branży rodzi wiele pytań ... musi się liczyć, poza stratami finansowymi, również z uszczerbkiem na swoim wizerunku i utratą zaufania. Dlatego też chcąc uniknąć w/w ryzyka, podtrzymać wizerunek oraz ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2016
... Do Czech pojadą m.in. Michał Rzewuski, który wspólnie z kolegami zasłynął ułożeniem wizerunku Michała Pazdana z prawie tysiąca kostek Rubika, Michał Pleskowicz, aktualny mistrz Europy w " ... , a nawet stworzenie nowych, lepszych perspektyw dla kraju. Spodziewana jest zmiana w polityce budżetowej (nowa premier usunęła z gabinetu kanclerza skarbu George ...
-
Czy budowlanka wpływa na kiepski wynik w Doing Business?
... odnotował dość bolesny spadek o sześć pozycji (na 33 miejsce). To niepokojąca zmiana zważywszy na fakt, że rok wcześniej też odnotowano spadek Polski ... , że brak szerzej zakrojonych reform może skutkować stopniowym pogarszaniem się inwestycyjnego wizerunku Polski. Dobry przykład stanowi kategoria dotycząca podłączenia prądu do modelowego magazynu ...
-
Ruszyły PPK. Porozmawiajmy o korzyściach
... to duża zmiana nie tylko dla pracodawców i pracowników, ale również dla krajowej gospodarki. Jak bowiem wynika z raportu ... . - Długookresowe korzyści, takie jak dodatkowe pieniądze na emeryturę, wyższy PKB czy poprawa wizerunku pracodawcy, w pełni kompensują krótkookresowe koszty związane z niższymi pensjami, przejściowym spadkiem konsumpcji czy ...
-
Strategie biznesowe firm do zmiany
... Na pierwszy ogień pójdą pracownicy tymczasowi i zewnętrzni konsultanci. To duża zmiana i zaskoczenie dla całego rynku, ponieważ dane z poprzedniego półrocza mówiły, że liczba zatrudnionych ... tym samym poziomie, także zwiększy wydatki na marketing i wzmacnianie pozytywnego wizerunku swojej firmy. Za tą ideą, poszli kolejni gracze rynkowi dokładając ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... wpływ na wynik przedsiębiorstwa, a kosztował tak niewiele - przecież ustalenie albo zmiana ceny w praktyce nic nie kosztuje. Optymalna cena Efektywne kształtowanie cen obejmuje ... umiaru. Wizerunek firmy Cena produktów firmy ma duże znaczenie dla jej wizerunku. Różnica między wizerunkiem firmy KLER i firmy JYSK jest ewidentna. Sklepniskocenowy nie ...
-
Promocje cenowe: magia końcówki 99
... produktów spożywczych elastyczność cenowa przyjmuje w praktyce wartości zbliżone do -2. Czyli zmiana ceny z poziomu 2,20 na 2,00 (obniżka 9 proc.) zaowocuje około 18‑ ... handlowe (nie tylko spożywcze): końcówki cenowe służą oczywiście budowie wizerunku cenowego w oczach klientów. Ale potrafią one również odgrywać istotną rolę w komunikacji wewnętrznej. ...
-
Nowy minister finansów: duże wyzwania, brak zaplecza
... polityki gospodarczo-finansowej. Według niektórych ekonomistów, minister Rostowski został poświęcony dla ratowania wizerunku rządu i premiera Tuska, bowiem profesjonalizmowi ustępującego ministra niczego nie można zarzucić. Ponadto zmiana ministra w trakcie prac nad przyszłorocznym budżetem oraz ustawą reformującą system emerytalny może ...
-
Firmy nie wiedzą, że nie odwiedzi ich już syndyk masy upadłościowej
... (7% respondentów), że ustąpił on miejsca doradcy restrukturyzacyjnemu. Czy ta zmiana to tylko PR-owy zabieg, czy też próba wdrożenia ... 42 proc. (czyli wiara w nową szansę jest ogromna) d) 20% - 3 proc. e) 50% - 0 Informacje o badaniu Badanie wizerunku syndyka i doradcy restrukturyzacyjnego wśród polskich przedsiębiorców w związku z wejściem w życie ...