-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... dublowania komunikatów w poszczególnych kanałach – z 51% w 2017 do 39% w 2018 r., jednak do powszechnego wdrożenia strategii efektywnej wielokanałowej komunikacji firmom jeszcze daleko. Niepokoi też fakt, że udział kanałów komunikacji, które w firmach funkcjonują jako zamknięte silosy, wzrosła – z 21% w 2017 r. do 29% w 2018. Obecnie tylko jedna ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... Znaleźć go można w 59% sklepów. Wciąż najrzadziej oferowanym kanałem komunikacji z konsumentami jest chat, z którego korzysta 39% polskich sprzedawców. Doradztwo za ... się dla nich przygodą. Ta trafna przepowiednia tłumaczy, dlaczego wielokanałowość w sprzedaży powinna być w e-commerce standardem. Dotyczy to zarówno sprzedawców internetowych, jak ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... odpowiednie wykorzystanie danych płynących z kanałów kontaktu i sprzedaży. Omnichannel czyli wielokanałowość to sposób prowadzenia biznesu integrujący nie tylko wszystkie kanały ... skomplikowana zmiana kanału. Dużą zaletą wielokanałowości jest wsparcie dla dobrej komunikacji z klientem. Sklep oferujący jednocześnie kontakt mailowy, telefoniczny, ...
-
Komunikacja mobilna. Co było, co nas czeka?
... 10-15% w porównaniu z ubiegłym rokiem. – Branża komunikacji mobilnej w Polsce rośnie szybko, ale jednocześnie ewoluuje. Zmienia się jej krajobraz ze względu na zmiany przepisów jak w przypadku ustawy antyterrorystycznej oraz potrzeby klientów. Coraz więcej firm stawia na wielokanałowość w komunikacji, dlatego na rynku najmocniejsi są gracze, którzy ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... pamiętać, że dziś główne siły konsumenckie to pokolenia X i Y, które przedkładają wielokanałowość nad tradycyjne zakupy. Jednocześnie eksperci uspakajają, że sytuacja w sektorze dóbr ... sprzedaży sprawiło jednak, że producenci zaangażowali się w tę formę komunikacji z konsumentami, która staje się coraz ważniejszym narzędziem marketingowym. Z ...
-
Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?
... wcześniej, na znaczeniu przybiera opracowanie i zaplanowanie spójnej komunikacji omnichannel’owej, uwzględniającej m.in. kanały online, offline, social media, newsletter czy aplikacje mobilne. 5. Hiperpersonalizacja odpowiedzią na rosnące potrzeby odbiorców Wspomniana wyżej wielokanałowość daje marketerom możliwość dotarcia do niezliczonej ilości ...
-
Trendy w polskiej bankowości
... osiągnięciu takich celów. Sami bankowcy oceniają, że wielokanałowość i nowe technologie w istotny sposób przyczynią się do zwiększenia zyskowności działalności bankowej. 23 proc. przedstawicieli największych banków uważa, że elektroniczne kanały komunikacji zadecydują o skuteczności i zyskowność działalności bankowej w przyszłości, także ...
-
Obsługa klienta 2015
... obsłudze klienta (High Performers): 36% tych firm korzysta w komunikacji z klientami z aplikacjami mobilnych, które w ciągu dwóch nadchodzących ... Wielokanałowość rządzi, czyli klient podejmuje kontakt tak jak chce Największy obecnie wpływ na kształtowanie modelu obsługi mają klienci kontaktujący się z firmami przez różne kanały komunikacji ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... formę interaktywnej platformy do komunikacji z klientem, gdzie wykorzystywany jest z powodzeniem na przykład live chat. Takie rozwiązania w zakresie komunikacji bezpośredniej znajdują ... do założeń poszukującego. Współczesne możliwości personalizacji kampanii i jej wielokanałowość dają w tym zakresie mnóstwo możliwości. Kluczem jest dopasowanie ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... część tej grupy wykazują mniejsze zainteresowanie od kobiet, w prowadzeniu dwukierunkowej komunikacji z firmami. Occasional Online Shoppers (16 proc. respondentów) : większość (56 proc.) ... natychmiast oraz w ten sam sposób. Dodatkowo taka unifikacja i wielokanałowość daje możliwość wykorzystania w nowej formie, „starych” metod handlowych takich ...
-
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
... komunikacji z konsumentami przez 32% detalistów, w opinii 43% - telefon komórkowy, do roku 2020, stanie się najważniejszym kanałem sprzedaży - wyprzedając sklep, kontakty za pośrednictwem komputera, centra telefonicznej obsługi klienta oraz bezpośredni kontakt za pomocą poczty. Tradycyjna sprzedaż w sklepach pozostaje, przyszłość to wielokanałowość ...
-
Wyzwania CMO 2014
... znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni ( ... się narzędziem do budowania relacji” – powiedziała Barbara Górska, dyrektor marketingu i komunikacji, EY Polska. O badaniu: Badanie „Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing?” przeprowadzono ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... stworzenie przyjaznej platformy e-commerce, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz personalizacji komunikacji marketingowej składają się na budowanie pozytywnego doświadczenia konsumenta, który tym chętniej zmieni się w lojalnego klienta. 4. Wielokanałowość kluczowa dla sprzedaży Wykorzystanie wielu kanałów dystrybucji, w tym mobile, przyczynia ...
-
Płatności w e-commerce wczoraj i dziś
... , a dziś już standard ukształtowany pod wpływem rosnących oczekiwań konsumentów. Mimo że wcześniej wielokanałowość była wykorzystywana przez wiele marek, szczególnie tych dużych i ... offline. Przykłady można byłoby mnożyć, ale konkluzja jest jedna - zwiększenie kanałów komunikacji i tym samym możliwości płatności, to szansa dla sklepu na dotarcie do ...
-
Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center
... tygodniach pracy na przysłowiowej "słuchawce" rośnie pewność siebie, komfort komunikacji, swoboda argumentowania i negocjowania, w obsłudze pomaga zdobywana świadomość biznesowa. Podczas ... profesjonalizację działań telemarketingowych i obsługowych oraz duży nacisk na wielokanałowość. Rozmowa telefoniczna przestała być jedyną formą kontaktu pomiędzy ...