-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... kosztowała sieci handlowe 156 mln zł. Wg oficjalnych cenników netto bez uwzględnienia rabatów, marki handlowe najwięcej środków ... sieci handlowych, czasem najbardziej aktywnej promocji był przełom sierpnia i września. To tradycyjnie czas powrotów do szkoły i reklamodawcy nie zapomnieli o potrzebach uczniów i rodziców. W samym wrześniu sieci handlowe ...
-
Globalne sieci handlowe w 2013 roku
... największych regionach, gdzie dla porównania obecność sieci europejskich wynosi 48%, a tych z regionu Azji i Pacyfiku 25%. Dojrzałość rynku amerykańskiego zachęciła sieci handlowe do przekraczania granic kraju, rozszerzania działalności i globalnego rozwoju na nowych rynkach. Sieci handlowe ze Stanów Zjednoczonych wchodzące na rynki w regionie ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... sieci po 2,3%) Instagram, czyli więcej niż 1000 słów Podobnie jak w całym pierwszym półroczu, najwięcej dyskusji o sieciach handlowych toczyło się na Facebooku i Twitterze. Dzięki aktywnej obecności mediach społecznościowych sieci handlowe ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Sieci handlowe wybierają Polskę
... rynkach rodzimych. Jak czytamy w raporcie, przed końcem 2011 roku międzynarodowe sieci handlowe planują poszerzenie swojej oferty oraz otwarcie nowych sklepów w 38 krajach ... dwudziestce rankingu połowa krajów to rynki wschodzące. Ponad 41% wszystkich sieci handlowych planuje rozwój w co najmniej jednym kraju Europy Środkowo-Wschodniej, a plany ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... sieci handlowe podniosły wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... sieci handlowe osiągnęły przychody przewyższające 100 mld dolarów. W ubiegłym roku obrotowym grupa 10 największych sprzedawców detalicznych na świecie rosła wolniej niż całe TOP 250 i zanotowała wzrost przychodów na poziomie 3,2 proc. Rok wcześniej było to 2 proc. Prawie jedna czwarta przychodów sieci ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... prawie 70 mln przekaz o Carrefourze. Biedronka była także najczęściej wymienianą marką w internecie – blisko 28 tys. materiałów. Lidl okazał się popularniejszy w sieci niż Tesco, a Auchan aktywniejszy od Carrefoura, o którym jako jedynym publikowano głównie w witrynach ogólnopolskich – 62 proc. przekazu - o profilu specjalistycznym. Pozostałe marki ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... i odpowiada ona już za 5,8 proc. PKB wypracowanego w 2012 roku. Informacje o raporcie: Raport 2014 Global Powers of Retailing przedstawia ranking 250 największych światowych sieci detalicznych oraz po raz pierwszy 50 największych e-sprzedawców, Opracowanie zawiera również prognozę dla gospodarki światowej, trendy w nadchodzących miesiącach oraz ...
-
Największe sieci handlowe rosną wolniej
... firm kończący się najpóźniej w czerwcu 2014 r.). Ranking firm powstał na podstawie wielkości przychodów ze sprzedaży detalicznej, a nie tylko samych łącznych obrotów firmy. Powyższe zestawienie dziesięciu sieci to zapowiedź pełnej wersji 18. edycji raportu 250 największych światowych sieci detalicznych Deloitte pt. „Global Powers of ...
-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
... 60 punktów), Carrefour, Lidl i Społem. Jednak to Carrefour otrzymał największą notę za wydźwięk materiałów – 29 proc. z nich miało pozytywne nacechowanie. O sieci handlowej pisano głównie w nawiązaniu do otwarć nowych placówek oraz modernizacji już istniejących. Z kolei liderowi raportu dziennikarze dużo miejsca poświęcili w kontekście ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2013
... w okresie 12 miesięcy do czerwca 2013 r. Główny ranking uwzględnia najdroższe ulice handlowe w poszczególnych krajach. Pomimo nieznacznie mniejszego wzrostu czynszów w skali globalnej (o ... : „Najbardziej atrakcyjne ulice handlowe takie jak Pola Elizejskie czy luksusowe lokalizacje, w tym Avenue Montaigne, działają na międzynarodowe sieci handlowe jak ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... handlowe tej marki dostosowane są pod względem wizualnym do specyfiki produktów, tworząc atrakcyjną koncepcyjna całość. Podstawowym problemem jest przynależność własnościowa tej sieci do upadającej spółki Alma Market. W efekcie, pomimo niewątpliwych walorów rynkowych, dalsze istnienie i ewentualny rozwój sieci ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2022
... (Główne ulice handlowe świata), którego pierwsza edycja ukazała się w 1988 r., prezentuje najdroższe ulice handlowe w 92 miastach świata oraz ich ranking według wysokości stawek ... nowych wyzwań stojących przed branżą w postaci inflacji i poziomu zaufania konsumentów, sieci handlowe ulokowane przy New Bond Street są obecnie lepiej przygotowane na ...
-
Ranking pracodawców z branży handlowej. Kto ma najlepszą reputację?
... z zakresu employer branding. Jak wypadają pod tym względem działające na rodzimym rynku sieci handlowe? Które z nich zajmują najwyższe pozycje w rankingu pracodawców? Oto najświeższe zestawienie marek o najlepszej reputacji. YouGov BrandIndex - ranking pracodawców o najwyższej reputacji Rossmann (30,6) Sephora (21,3) Apart (21,1) IKEA (21,1) Empik ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2012
... silny popyt ze strony zróżnicowanej grupy nowych międzynarodowych handlowców, plany ekspansji obecnych już marek oraz znikomą podaż. Pomimo spowolnienia gospodarczego sieci handlowe nadal postrzegają ten rynek jako idealną przystań do wejścia na rynek chiński. W Indiach czynsze w najlepszych lokalizacjach wzrosły o 12,5% dzięki silnemu ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... rodzimym. Średnia liczba krajów, w których sieci prowadzą działalność, wyniosła w omawianym okresie 10. Rekordzistami w tym względzie są europejskie sieci handlowe, dla których ta średnia wynosi ... a JD.com 81,3 proc. Po raz czwarty w raporcie Deloitte znalazł się ranking 50 największych na świecie e-sprzedawców. Aż 80 proc. z nich znalazło się ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... jest dla kupujących niewątpliwie dogodny. Z drugiej, postępujące i nieodwracalne procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing już od ośmiu lat dokonywana jest wszechstronna ocena większości grup handlowych ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... handlowe. Delikatesy Alma uniknęły smutnego losu Bomi i potwierdzają, że na polskim rynku jest również miejsce na ofertę z wyższej półki jakościowej. Pod warunkiem, że ceny nie są z księżyca, a lokalizacje są w największych miastach. Porównanie aktywności sieci ...
-
Centra handlowe w Europie w 2014 r.
... w większym stopniu koncentrują się na optymalizacji istniejącej sieci niż otwieraniu kolejnych sklepów, które mogą nie ... handlowe z ciekawą propozycją spędzania wolnego czasu i coraz bardziej rozbudowaną ofertą gastronomiczną, które wyróżniałyby ich obiekty handlowe na tle ... dalsze pozytywne zmiany na rynku”. Poniższy graf przedstawia ranking ...
-
Centra handlowe: rosną wymagania klientów
... sieci handlowe lecz również marki z najwyższej półki. - Inwestycje komercyjne po okresie stagnacji w 2008 i 2009 roku związanym z kryzysem na światowych giełdach wracają do gry. Rynek zaczął znów sprzyjać tego typu inwestycjom. Na Śląsku najwyraźniej widać ten rozwój, jeśli nie powiedzieć boom na galerie handlowe ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... historii. Sklepy zwane do niedawna tradycyjnymi na potęgę przyłączają się do różnej maści sieci detalicznych. W Polsce mamy sieci sklepów własnych, franczyzowych, partnerskich, agencyjnych… Coraz częściej jednak kryterium podziału będzie prostsze – sieci będą dzieliły się na mocne i słabe. Grupy sprawnie zarządzane i mające silne zaplecze ...
-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... detalicznym - Action Sprawdziliśmy również, jak Polacy postrzegają marki handlowe w poszczególnych branżach. Wśród sklepów spożywczych najlepszą opinią cieszy ... wnioski z badania „OC&C Retail Proposition Index” 2022 dla detalistów i sieci handlowych Głównym wyzwaniem dla sieci handlowych jest obecnie spadek zaufania konsumenckiego i niepewność ...
-
Centra handlowe w Polsce: najwięksi najemcy 2012
... zł*) oraz Euro-Net – właściciel sieci RTV Euro AGD (2,90 mld zł*) – odpowiednio na 6. i 9. miejscu w zestawieniu. Ranking największych najemców centrów handlowych ... Krajowego Rejestru Sądowego. W pierwszej fazie zostały wytypowane przedsiębiorstwa handlowe i produkcyjne, które rozwijają sieci sprzedaży m.in. w centrach handlowych. Następnie na ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2011
... handlowe głównie w centrach polskich miast”. O badaniu Dane przedstawione w raporcie „Główne ulice handlowe na świecie” są barometrem odporności sektora powierzchni handlowych oraz atrakcyjności ulic handlowych. Raport porównuje czynsze w najważniejszych 278 lokalizacjach handlowych w 63 krajach. Obejmuje także ranking ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2014
... ranking 12 najdroższych lokalizacji w Polsce. Tuż za Nowym Światem ponownie znalazła się w nim ulica Floriańska w Krakowie z czynszem na poziomie 900 EUR za mkw. rocznie. Kolejne miejsce należy do warszawskiej ul. Chmielnej (840 EUR/mkw./rocznie). Ta trójka ponownie znacząco wyprzedziła inne ulice handlowe ...
-
KIG: "Pracodawca godny zaufania" 2009
... Gospodarczej w Warszawie ogłoszono oficjalnie wyniki I edycji Rankingu "Pracodawca Godny Zaufania". W kategorii Sieci Handlowe laureatem została Jeronimo Martins Dystrybucja SA, właściciel największej w Polsce sieci dyskontów spożywczych Biedronka. W kategorii Dystrybutorzy Farmaceutyczni wyróżnienie przyznano Polskiej Grupie Farmaceutycznej SA ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... Optimor, stwierdził: „Amazon odzyskał palmę pierwszeństwa dzięki temu, że postawił klienta na pierwszym miejscu. Tegoroczny ranking wskazuje, że konsumenci doceniają efektywność i wartość, jaką oferują im duże sieci handlowe. Nasza analiza wskazuje jednak, że w kategorii handlu detalicznego obniżyły się nieco takie wskaźniki jak chęć ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... sieci rozpoczęło działalność na nowych rynkach otwierając 107 nowych punktów w 72 krajach” – wyjaśnia Piotr Świętochowski, Dyrektor w dziale Audytu Deloitte. W Polsce ten trend najlepiej obrazuje przykład Biedronki, która w 2012 r. zanotowała 6,4 proc. wzrost sprzedaży i otworzyła 263 nowe sklepy. Największe sieci handlowe ...
-
Najlepsi pracodawcy w Polsce, czyli YouGov Reputation 2023
... z YouGov, firmy są najbardziej atrakcyjnymi pracodawcami w Polsce. Ranking YouGov Reputation 2023 powstał na podstawie danych z badania YouGov BrandIndex w 2022 r., w którym znajdziemy m. in. pytanie o ocenę firmy jako pracodawcy. Ranking obejmuje marki FMCG, sieci handlowe, firmy motoryzacyjne i usługi finansowe w 11 kategoriach monitorowanych ...
-
Handel detaliczny: Rosja i Ukraina najatrakcyjniejsze
... . Inaczej niż w większości środkowoeuropejskich krajów i w Rosji, na Ukrainie nowoczesne obiekty handlowe są jeszcze rzadkością. Na przykład w Odessie, liczącej ponad milion ... kraje Europy Środkowej zostały uznane z mniej atrakcyjne dla firm planujących rozwój sieci detalicznych, według rankingu PMR Indeks Atrakcyjności Handlowej Miast™ (Country ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... sieci mają dopiero przed sobą. Publikacja może być jednak cenną lekturą również dla właścicieli sklepów internetowych, porównywarek cenowych oraz pasaży handlowych, a także producentów. WYNIKI RANKINGU Niezależny ranking ... która niestety wciąż jest niedoceniania przez porównywarki cen, pasaże handlowe itp. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem szturmu tej ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... się na zakupy do centrów miast i na ulice handlowe, ponieważ jest tam łatwo dotrzeć bez samochodu. Klienci o niższych ... sklepy, np. mniejszy format marki Carrefour, sklepy sieci Piotr i Paweł czy Intermarché lub delikatesy typu Alma ... Handlowych w CBRE. Opracowany przez CBRE Retail Potential Ranking dla Europy wskazuje przyszłe ośrodki wzmożonego popytu ...
-
Najlepsi pracodawcy w branży handlowej, czyli YouGov Reputation 2022
... pracodawcami w Polsce. Oto wyniki rankingu YouGov Reputation 2022. Ranking YouGov Reputation 2022 powstał na podstawie danych z badania YouGov BrandIndex, ... W ciągu ostatniego roku w Polsce największą poprawę ocen indeksu zanotowały sieci Biedronka (wzrost o 3,7 p.p.), Media Expert (+2,6 p.p.) oraz Pepco (+2,4 p.p.). Na dalszych miejscach ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
... zmiany te pomogły sieci ... handlowe, najbardziej na sektor samochodowy, logistykę i bankowość. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Już po raz czternasty na zlecenie WPP eksperci firmy Kantar zajmujący się wartością marek przeprowadzili wycenę, która stanowi podstawę rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100. Ranking ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy ... Mimo iż sektor handel ma największy udział w rynku reklamy, ranking reklamodawców jest zdominowany przez reklamodawców z branży farmaceutycznej. Producenci farmaceutyków ...