-
Logistyka e-commerce pod presją
... i podnoszą jego koszt. Widać to zwłaszcza w największym na świecie segmencie e-handlu, czyli na rynku mody. Nie chodzi jednak o przyspieszenie dostaw, ... następnie każdy egzemplarz jest ponownie weryfikowany i przygotowywany do sprzedaży w sklepie stacjonarnym lub online. Z perspektywy kilku ostatnich lat widać, że tendencja do zwracania ...
-
Bezpieczny notebook Fujitsu
... urządzeń wewnętrznych tj. montaż zapasowej baterii, dysku lub napędu combo, do wymagań klienta. Zgodnie z danymi IDC zapotrzebowanie na wysokowydajne notebooki w segmencie dużych firm wzrośnie o 13% w ciągu najbliższych dwóch lat. LIFEBOOK E8010 jest skierowany dokładnie na ten rynek, ale także oferuje konfiguracje ...
-
Powody zmiany nazwy firmy
... planowała wcześniej, o czym świadczy informacja, że w 2008 roku Grupa TP zawarła z France Telecom umowę o prawo do korzystania z marki Orange także w segmencie stacjonarnym. Wygląda na to, że po wprowadzeniu marki Orange na usługi telefonii mobilnej, marka i nazwa TPSA były sztucznie utrzymywane. Orange na ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... liwia zamawianie leków na receptę. Trzeba je jednak odebrać w punkcie stacjonarnym. Czym więc starają się konkurować potentaci farmaceutycznego rynku online? Asortymentem, ... ̨cych w kategorii Motoryzacja może śmiało nazwać się liderem w swoim segmencie. Na ostatecznym kształcie tabeli w dużej mierze zaważyły dodatkowe udogodnienia, kto ...
-
BMW ActiveHybrid 5
... – BMW ActiveHybrid 5 charakteryzuje się nie tylko najbardziej sportowymi osiągami w segmencie, ale także większą wydajnością paliwową w porównaniu z modelem BMW 535i ... nawigacji satelitarnej Professional, znajduje się również 4-strefowa klimatyzacja automatyczna ze stacjonarnym układem klimatyzacji. Co więcej, wyposażenie modelu BMW ActiveHybrid 5 ...
-
Rynek turystyczny: najnowsze trendy
... na rynku turystycznym, a także ukazanie nowych preferencji Polaków w tym segmencie. Niniejszy raport powstał na podstawie danych sprzedażowych biura podróży Fly. ... – oferty wyjazdowe osoby przeglądają siedząc wygodnie w domu na kanapie, a nie w stacjonarnym biurze podróży, czasem pod presją wydłużającej się kolejki osób zainteresowanych wyjazdem. ...
-
Rynek magazynowy w regionie EMEA IV kw. 2013
... lat. Dla porównania wolumen obrotów dla całego rynku wzrósł o 27,3 proc, a w segmencie nieruchomości handlowych i biurowych odpowiednio o 19 proc. i 22 proc. Oznacza to ... w globalny trend, którego źródłem jest wzrost obrotów w handlu internetowym i stacjonarnym. Z tego względu na rynku nieruchomości magazynowych może się utrzymać większa dynamika ...
-
Najlepsze kantory internetowe wg konsumentów
... kantoru on-line jest często dziesięciokrotnie niższa niż w banku czy w kantorze stacjonarnym. Dlatego po uchwaleniu ustawy antyspreadowej w 2011 r., wielu kredytobiorców postanowiło ... a także wygody. Ale żeby e-kantory były konkurencyjne zarówno w swoim segmencie, jak i wobec kantorów stacjonarnych i banków, muszą oferować naprawdę bezpieczne ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... rozwinąć możliwości rekomendowania produktów i usług dla klientów biznesowych. Obecnie 86% sprzedawców w segmencie B2B umożliwia swoim klientom opłacanie zamówień przy pomocy kart kredytowych ... wszystkie punkty kontaktu. Na przykład, jeśli sprzedaż rozpoczyna się na komputerze stacjonarnym, ale klient musi wyjść na spotkanie, musi mieć on możliwość ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 2/2017
... . Oprócz wydatków na rozbudowę tradycyjnej sieci sprzedaży TXM planuje spore inwestycje w segmencie e-commerce. – Myślę, że mniej więcej 25–30 proc. środków pozyskanych ... , jak i zamówić produkty z dostawą do paczkomatów lub odebrać je w wybranym sklepie stacjonarnym grupy TXM. – Kiedy wprowadziliśmy odbiór naszych paczek w sklepach stacjonarnych ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... video do domowego użytku będzie wart 2,2 mln dolarów. Najszybszy rozwój prognozowany jest w segmencie VoD. Warto zwrócić uwagę również na migrację czytelników, którzy odchodzą ... lat temu główną drogą nabywania gier komputerowych był zakup płyt DVD w sklepie stacjonarnym. Obecnie, według szacunkowych danych, około połowa egzemplarzy sprzedawanych jest ...
-
Powierzchnie handlowe redukują bieg?
... tempo rozwoju prognozowane w 2018 roku są forpocztą nadchodzących zmian w handlu stacjonarnym i kurczącej się chłonności tradycyjnego rynku, który w wielu polskich miastach jest już ... odwiedzalnością oraz nowym spojrzeniem na kwestie stawek czynszu, zwłaszcza w segmencie gastronomii. Pomimo stale rosnącej wartości sprzedaży przez Internet, jej ...
-
Zwrot towaru buduje lojalność klienta?
... coraz popularniejsze jest kupowanie w sklepach internetowych i późniejsze zwracanie towaru w punkcie stacjonarnym. W 2017 roku 11% oddań dokonanych było w tym modelu, a w ... Liderzy doświadczeń O roli polityki zwrotów przekonali się już giganci rynku, szczególnie w segmencie lifestyle oraz fashion. W branży e-commerce status legendy osiągnęła jakość ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... i droższych pakietów danych. Wszystkie te tendencje pomogą napędzić dynamikę wydatków w segmencie reklamy w telekomunikacji w ciągu najbliższych trzech lat. Agencja mediowa Zenith przewiduje, że ... domu, a tym samym pozwoli na bezpośrednie konkurowanie z szerokopasmowym internetem stacjonarnym – twierdzi Jonathan Barnard, Head of Forecast, Zenith - To ...
-
Ekologia w e-commerce. Ewolucja zielonych trendów
... w parze z ekonomią. Zakupy online mogą być bardziej ekologiczne niż te w sklepie stacjonarnym z kilku powodów. Pierwszym jest redukcja śladu węglowego wynikająca z dostawy towaru ... Obecnie, dla zdecydowanej większości firm operujących online, celem numer jeden stał się rozwój w segmencie e-commerce. Taka strategia nikogo już nie dziwi, tym bardziej że ...
-
Majówka 2024, czyli turecki all inclusive
... , ale już niemal jedną trzecią klientów stanowią rodziny z dziećmi. W tym segmencie widzimy wzrosty rok do roku – mówi Dominik Miłowski, wiceprezes ds. produktu w ... formą wyżywienia all inclusive, oferta jest o wiele szersza. Nie każdy jest zainteresowany stacjonarnym wypoczynkiem w hotelu. Wielu Polaków podróżuje na własną rękę, bo nie wiedzą, ...