-
Napoje energetyzujące. Dlaczego nie są polecane dzieciom i młodzieży?
... Ponder z Katedry Żywności Funkcjonalnej i Ekologicznej Instytutu Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW. Napoje energetyzujące są to napoje funkcjonalne. Oznacza to, że poza główną rolą nawodnienia, pełnią również inne funkcje w organizmie. Napoje energetyczne zawierają substancje bioaktywne, takie jak: kofeina, tauryna, inozytol, guarana, glukuronolakton ...
Tematy: napoje energetyzujące, napoje energetyczne, energetyki, dzieci, młodzież, zdrowie, cukier, kofeina, napoje -
Ile pije statystyczny Polak?
... w KPMG w Polsce. Z kolei segmentem napojów bezalkoholowych, który rośnie najszybciej są napoje energetyzujące. Prognozy wskazują, że w latach 2016-2020 średni roczny wskaźnik wzrostu wyniesie ponad 6%. Przeciętny Polak wydaje rocznie 564 zł na napoje bezalkoholowe W ciągu roku statystyczny Polak kupuje 184 litry napojów bezalkoholowych, wydając na ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... sześciu miesiącach tego roku na pierwszej pozycji znajdują się napoje gazowane (117mln zł) z 29% udziałem. Napoje gazowane mogą również pochwalić się 32% dynamiką wydatków ... zł). Poza podium pozostaje Frugo i Lipton (ponad 4 –krotny spadek wydatków). Napoje energetyzujące - mniej brandów, większe budżety Koncentracja to trend w branży napojów ...
-
Produkty prozdrowotne a styl życia
... skierowana jest do bardzo wymagających klientów. Dodatkowej dawki energii szukają głównie mieszkańcy miast, którzy chcą walczyć ze stresem i zmęczeniem. Napoje energetyzujące weszły już do codziennej diety wielu młodych i starszych konsumentów. Producenci idą naprzód. Według ekspertów Euromonitor International, jednym z ważniejszych wydarzeń ...
-
Producenci napojów a kryzys
... 24,9 proc. oraz 33 proc., zaś wartościowy: 28,6 proc. oraz 36,7 proc. Napoje energetyzujące Polacy coraz częściej decydują się na "energetyczne doładowanie" ... udziałów wolumenowych sprzedaży niż wartościowych świadczy o wzroście cen w tym segmencie rynku. Jogurty, kefiry i napoje mleczne Rynek jogurtów i kefirów wciąż dynamicznie rośnie. Ten pierwszy ...
-
Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
... kawy (51%) oraz soków owocowych i warzywnych (połowa badanych). Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszą się: herbata (43%), niegazowana woda mineralna (41%) oraz napoje energetyzujące i izotoniczne (39%). Informacje na temat pozostałych kategorii napojów i soków są poszukiwane wyraźnie rzadziej (nie więcej niż 35% wskazań), jednak tylko ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2016
... 24,6 mld zł do 2020 r., (wobec 21,7 mld zł w 2015 r.). W 2015 roku napoje gazowane miały 38% udziału w tym rynku, soki, nektary i napoje owocowe – 27%, woda butelkowana 23%, napoje energetyzujące 6%, herbata RTD 5% i napoje izotoniczne 1%. Prezydent podpisał znowelizowaną ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz podatku dochodowym ...
-
Reklama wideo z piwem w roli głównej
... napoje słodzone typu soft drink, których kreacje oglądane były na 10 mln komputerów, które wygenerowały 36,5 mln odsłon. Na ostatnim miejscu podium znalazły się z kolei napoje energetyzujące ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... dodatkowe żywe kultury bakterii oraz probiotyczne), a 66% osób – soki, nektary i napoje owocowe multiwitaminowe. Ponad połowa Polaków kupuje płatki śniadaniowe i musli (53%), ... Prawie 1/3 Polaków (30%) przynajmniej od czasu do czasu zdarza się kupować napoje energetyzujące i izotoniczne, a ponad 1/5 (21%) wybiera produkty mleczne zawierające sterole ...
-
Usługi gastronomiczne: rośnie popyt, rosną długi
... rynek napojów bezalkoholowych (wody, soki, napoje) w 2016 r. był warty według KPMG 24,7 mld zł. Najwięcej przychodów pochodzi ze sprzedaży napojów gazowanych, tj. 8,4 mld zł, a najwięcej sprzedaje się wody butelkowanej – prawie 3,5 mln litrów. Najszybciej rosnącym segmentem są napoje energetyzujące i izotoniczne. Statystyczny Polak kupuje 200 ...
-
Rośnie rynek opakowań do napojów
... dziwnego, że przeznacza się na ten cel poważne środki. Szkło po nowemu Najbardziej tradycyjny materiał, w którym od dawna sprzedaje się napoje - szkło - przechodzi metamorfozę. Nie dość, że współczesne butelki są cieńsze i lżejsze, a przy tym bardziej wytrzymałe, to ich fantazyjne niekiedy kształty ...
-
Insight czyli wyczucie klienta
... bardziej rewolucyjne zmiany, jak na przykład narodziny telefonu komórkowego czy iPoda. Czasem prowadzą do budowania nowych rynków (Viagra, Sesja, Starbucks, napoje energetyzujące), a czasem dotyczą nowych sposobów prowadzenia biznesu. Najbardziej charakterystycznym przykładem jest w tym wypadku firma Dell i zmieniony przez nią system pozyskiwania ...