-
Płyta główna ASUS Maximus VI Impact mini-ITX
... i kompaktowy moduł mPCIe Combo II przystosowany został już do rozwiązań przyszłości. Posiada złącze M.2 dla dysków SSD NGFF (Next Generation Form Factor) – szybki i oszczędny standard mający na celu zastąpienie mPCIe i mSATA. Zwiększa on potencjał dysków SSD i znacznie redukuje czas ładowania systemu operacyjnego ...
-
Strategia błękitnego oceanu
... tak, jak firmy kosmetyczne Lancome, Dior, Estee Lauder itp. konkurują ze sobą w segmencie kosmetyków luksusowych, podczas gdy Maybelline, Astor czy Max Factor pozostają w segmencie kosmetyków tańszych, które koncentrują się na doskonaleniu jakości i zyskach w swojej grupie strategicznej. Kluczem do utworzenia błękitnego oceanu na ...
-
Kosmetyki w mediach
... wynik ponad 3-krotnie wyższy (2176) niż w przypadku najbliższych konkurentów: Louis Vuitton (654 – m.in. Dior, Givenchy, Guerlain), Procter&Gamble (572 – m.in. Wella, Max Factor, Olay, Pantene Pro-V), Coty (556 – m.in. Astor, Rimmel, Adidas, Esprit), Beiersdorf (480 – m.in. Nivea, La Prairie), Dr Irena Eris (433 ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... ) niż najbliżsi konkurenci: grupy Beiersdorf (Nivea, La Prairie), Coty (Astor, Rimmel, Adidas, Esprit), Louis Vuitton (Dior, Givenchy, Guerlain), Procter&Gamble (Wella, Max Factor, Olay, Pantene Pro-V), Unilever (Axe, Dove, Rexona, Sunsilk, Timotei), Estee Lauder (Clinique, DKNY, M.A.C, Tommy Hilfiger) czy Dr Irena Eris (Eris ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... PR i reklam L’Oreal osiągnęło prawie 4-krotnie wyższy (5700) niż „najbliżsi” konkurenci, czyli grupy Coty (Astor, Rimmel, Adidas, Esprit), Procter&Gamble (Wella, Max Factor, Olay, Pantene Pro-V) czy Beiersdorf (Nivea, La Prairie). W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena ...
-
Opakowania produktów elementem kreacji marki
... wartość i skład właściwego towaru. Wiedząc o tym, Procter&Gamble planuje zastosowanie w opakowaniach wybranych produktów Pantene Pro-V, COVERGIRL oraz Max Factor odnawialnego, ekologicznego plastiku pozyskiwanego z trzciny cukrowej. - Zaangażowanie P&G na rzecz wykorzystania odnawialnego, pozyskiwanego z naturalnych źródeł plastiku w opakowaniach ...