-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
... w województwie mazowieckim, niejako „na zapleczu” najsilniejszych sieci detalicznych w kraju. Sukcesy rynkowe odnoszone przez sieci sklepów własnych z rodzimym kapitałem, takie jak Topaz, Polomarket czy Arhelan wskazują, że na rynku jest miejsce nie tylko dla wielkich sieci zarządzanych przez międzynarodowe i ogólnopolskie koncerny. To z pewnością ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... październikowym Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych tworzonym przez Kondej Marketing na czołowych pozycjach nie zaszły żadne zmiany. Liderem nadal jest sieć hipermarketów Tesco (80,08 pkt.), ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
Punktacja najnowszej 11 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych potwierdza dynamiczny rozwój większości sieci detalicznych. W Top 10 aż osiem sieci podwyższyło swoje notowania, a tylko hipermarkety Carrefour i Auchan zanotowały regres. Liderem pozostała Biedronka (80,25 pkt.), która nadal posiada nieznaczną przewagę ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
... jest prezentacja sieci detalicznych z podziałem na poszczególne formaty handlu detalicznego. Pozwala to uzyskać bardziej przejrzyste zestawienie pozycji i ocen określonych sieci handlowych w porównaniu z bezpośrednimi konkurentami prezentującymi podobną koncepcję działalności handlowej. Ta forma prezentacji poszczególnych sieci handlowych nie ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010
... z sieci POLOmarket (67,34 pkt.), która zajmuje stabilną i silną 14. pozycję wyprzedzając wiele sieci o zachodniej proweniencji. Po raz kolejny ranking ukazuje także ... sieci franczyzowe: Zielony Market (48,70 pkt.) i Koniczynka (47,75 pkt.). Kondej Marketing będzie śledzić ich dalsze notowania w konkurencji, która obejmuje już 50 sieci detalicznych ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... regionalnych. Problemem strategicznym sieci jest jej regionalny charakter, co ogranicza rozwój organiczny i osiąganie efektu skali. Informacje o badaniu Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych. Ranking ten stanowi wszechstronną ocenę w skali 1-100 (według 75 kryteriów) wszystkich liczących się ugrupowań detalicznych w Polsce. Ocenie podlega ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... najnowszej 12 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych na pozycji lidera utrzymała się Biedronka, która zwiększyła nieco dystans od depczącej jej po piętach sieci hipermarketów Tesco. Z trzeciego miejsca w poprzedniej edycji aż na piąte miejsce spadła sieć hipermarketów Carrefour. W pierwszej dziesiątce awans na ósmą pozycję ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... Sieci Detalicznych prowadzonego przez firmę badawczą Kondej Marketing większość ocenianych grup poprawiła swoją punktację. Wynika to głównie z zaangażowania większych wysiłków na poprawę jakości sieci, nieraz nawet kosztem ograniczenia rozwoju organicznego. Dotyczy to przede wszystkim sieci ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
... Sieci Detalicznych pozycję lidera wzmocniła Biedronka (80,15 pkt). Dystans do drugiej sieci Tesco hipermarkety (79,37) wzrósł do 0,78 punktu, głównie ze względu na obniżenie notowania angielskiej sieci ... względem logistycznym. Interesująco wygląda ranking sieci o największym wzroście uzyskanych punktów. Wśród najbardziej dynamicznych sieci prym wiodą ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... menedżerowie niemieckiej sieci możliwie szybko nie pojmą sensu marketingowej zasady „Act globally think locally” będą zmuszeni pomyśleć o zastosowaniu wariantu greckiego, czyli podjęcia decyzji o opuszczeniu polskiego rynku. KOMENTARZ Przedświąteczna huśtawka - czyli sieci w górę, sieci w dół Pod koniec roku większość sieci detalicznych w naszym ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... również miejsce na ofertę z wyższej półki jakościowej. Pod warunkiem, że ceny nie są z księżyca, a lokalizacje są w największych miastach. Porównanie aktywności sieci detalicznych na polskim rynku jednoznacznie wskazuje na coraz większe zróżnicowanie w polskim handlu spożywczym. Nadal czynnikiem najważniejszym jest cena, lecz na rynku ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... do historii. Sklepy zwane do niedawna tradycyjnymi na potęgę przyłączają się do różnej maści sieci detalicznych. W Polsce mamy sieci sklepów własnych, franczyzowych, partnerskich, agencyjnych… Coraz częściej jednak kryterium podziału będzie prostsze – sieci będą dzieliły się na mocne i słabe. Grupy sprawnie zarządzane i mające silne zaplecze ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... jest dla kupujących niewątpliwie dogodny. Z drugiej, postępujące i nieodwracalne procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing już od ośmiu lat dokonywana jest wszechstronna ocena większości grup handlowych ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
... dokonano oceny sieci detalicznych według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone na pięć podkryteriów. Wszystkim nadano rangę ważności. Każda sieć handlowa oceniana była w skali od 1 do 10 w 75 dziedzinach. W rankingu dokonano oceny 30 największych firm handlowych prowadzących 46 sieci detalicznych. Ranking oparto na ...