-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... , że ogranicza się jedynie do opłacania obowiązkowych składek. Rok później w specjalnym badaniu dotyczącym emerytur, wykonanym dla Deutsche Bank przez Instytut Homo Homini, podobną postawę ujawniło 66 proc. badanych. Spośród 8 proc. ankietowanych, którzy w 2012 roku zadeklarowali zmianę zwyczajów oszczędnościowych, najwięcej osób ograniczyło się ...
-
Polacy piją jasne piwo
... Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Browaru Amber z Pomorza dla Polaków piwo to wciąż napój jasny - głównie lager i pilsner. Z analiz Homo Homini ... Homo Homini. Np. piwa górnej fermentacji (m.in. Stout, Ale) rozpoznaje 16,9 proc., a piwa dolnej fermentacji (m.in. koźlak, porter) – 22,6 proc. Informacje o badaniu Badanie Instytutu Homo Homini ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... trunku goryczki. A to ona właśnie tak bardzo przeszkadza kobietom - wynika z raportu Homo Homini, opracowanego na zlecenie Browaru Amber. Od dawna w społeczeństwie panowało ... rynku oferty, z której panie mogłyby wybrać coś dla siebie. Z raportu Homo Homini, opracowanego na zlecenie Browaru Amber i z obserwacji ekspertów wynika, że w ostatnich ...
-
Bankowość mobilna zastąpi internetową?
... Homo Homini przeprowadzenie reprezentatywnego badania na temat bankowości mobilnej. Wynikało z niego, że z bankowości mobilnej korzystało w tamtym okresie zaledwie 3,5 proc. Polaków. Obecnie, według najnowszej analizy Homo Homini ...
-
EURO 2012 a zakupy Polaków
... związanej ze sponsoringiem reprezentacji narodowej. To wynik konsekwentnych działań komunikacyjnych, które prowadzono w latach 2005 – 2009” – wyjaśnia Marcin Duma, prezes zarządu Homo Homini. Dużym powodzeniem będą cieszyć się również gadżety kibica w tym breloki i maskotki Euro 2012 (14 proc.). Natomiast tylko 9 proc. respondentów przyznaje ...
-
Polacy boją się o wysokość emerytury
... tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini dla On Board Public Relations. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie agencji On Board PR ... On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z Instytutem Homo Homini. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc organizacjom oraz ...
-
Zakupy świąteczne za oszczędności
... - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini. Kartą debetową upominki sfinansuje 20 proc. badanych. Co dziesiąty ankietowany wybierze ... Z sondażu przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini wynika, że w tym roku ponad 78 proc. z nas zapłaci za prezenty gotówką – to ...
-
Sektor MSP a oferta banków
... w podobny sposób. Tymczasem, jak pokazuje badanie przeprowadzone przez Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC, w ramach segmentu MSP pomiędzy ... chodzi o oczekiwania wobec banków – to najważniejszy wniosek wynikający z badania Instytutu Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC wśród 800 przedsiębiorstw – firm małych ...
-
Polacy a skuteczne oszczędzanie
... odłożyć żadnej sumy pieniędzy - wynika z badań "Wiedza Polaków o skutecznym oszczędzaniu" przeprowadzonych na przełomie lipca i sierpnia br. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini dla Aforti Finance S.A.! Czemu w sytuacji niepewnego jutra i kryzysu gospodarczego nie dbamy o zaplecze materialne dla nas i naszych rodzin? Dlaczego regularne ...
-
Polacy a zamawianie jedzenia przez Internet I 2014
... Homo Homini, już 64 procent Polaków zamawia jedzenie z dostawą do domu. W tej grupie coraz większe znaczenie odgrywają ... wraz z upływem czasu, to zjawisko staję się coraz bardziej powszechne. Według badania, zrealizowanego przez instytut Homo Homini na zlecenie Foodpanda.pl, dziś już prawie dwie trzecie Polaków zamawia posiłki z dostawą do domu. – ...
-
Nastroje konsumentów: mBank Indeks IV 2014
... Polaków spodziewa się, że w nadchodzącym kwartale sytuacja gospodarcza ulegnie poprawie - wynika z pierwszej fali badania nastrojów ekonomicznych zrealizowanego przez Instytut Homo Homini na zlecenie mBanku. Grupa pesymistów jest niemal trzykrotnie większa. Lepsze nastroje towarzyszą pytaniom o rynek pracy - w tym przypadku optymizm deklaruje ...
-
Czas wolny nie dla Polaka. Pracujemy 200 h więcej niż reszta świata
... Okazuje się, że niemal połowa respondentów, przebadanych przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zalecenie firmy Libentis, deklaruje, że dziennie dysponuje maksymalnie 2 godzinami wolnego ... przekłada się na nasz czas wolny. Zrealizowane przez Instytut Badania Opinii Homo Homini badanie pokazało, że niemal połowa Polaków (48%) ma do dyspozycji ...
-
Zyskowne formy inwestycji wg Polaków
... najlepsza inwestycja - wynika z badania Instytutu Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC. Po exodusie 2007 i 2008 roku najwyraźniej odzyskujemy ... i lepiej wykształceni respondenci. Wyniki badania Deutsche Bank PBC zrealizowanego przez Instytut Homo Homini to bardzo dobra wiadomość dla TFI. Oznacza, że sytuacja się poprawia oraz, ...
-
Ulubione produkty i usługi finansowe Polaków
... z produktów i usług finansowych. W ich wyborze jesteśmy raczej ostrożni. Wolimy produkty oszczędnościowe od inwestycyjnych czy kredytów - wynika z najnowszego badania Instytutu Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC. Zamiast podjąć ryzyko, jakie wiąże się z kupnem jednostek funduszy inwestycyjnych czy akcji spółek giełdowych ...
-
Wydatki bieżące, potem oszczędzanie
... ich portfelu pojawiło się 5 tys. zł, szybko by je wydało - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC. Tylko co dziesiąty z nas odłożyłby albo zainwestował wolne środki. ... o finansach osobistych. Informacje o badaniu Badanie na zlecenie Deutsche Bank PBC przeprowadził 25 marca Instytut Homo Homini ...
-
Polacy a płatności w podróży zagranicznej
... Polaków najwygodniejszy sposób finansowania wydatków w trakcie podróży zagranicznej. Ponad 40 proc. respondentów wskazało właśnie taką odpowiedź w sondażu przeprowadzonym przez Instytut Homo Homini dla Deutsche Bank PBC. Jednocześnie aż 35 proc. respondentów wybrało karty płatnicze. Polacy w podróży są tradycjonalistami – niezależnie od wieku czy ...
-
Wakacyjne kieszonkowe przeważnie w gotówce
... z pierwszego tego typu badania przeprowadzonego na zlecenie firmy MasterCard przez Instytut Homo Homini. Średnia kwota kieszonkowego, jaką otrzyma dziecko na dwutygodniowy wyjazd to 220 zł ... zostało przeprowadzone na zlecenie firmy MasterCard przez Instytut Homo Homini w dniach 18-19 czerwca 2011 r. metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów ...
-
Jak zaoszczędzić pieniądze na wakacjach za granicą?
... wakacje - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini dla Deutsche Bank PBC. Nic dziwnego, skoro jak podaje Instytut Turystyki z roku ... z nas nie planuje żadnego wyjazdu – wynika z badania przeprowadzonego w lipcu przez Instytut Homo Homini dla Deutsche Bank PBC. Nie dziwi to ekspertów finansowych. - Sytuacja ekonomiczna jest wciąż ...
-
Inwestycje ekologiczne = niższe rachunki
... lub budowy, aby potem płacić niższe rachunki - wynika z najnowszego badania Instytutu Homo Homini dla Deutsche Bank PBC. Nieco mniej ankietowanych zdecydowałoby się na taki krok z ... na energooszczędne domy i mieszkania – wynika z badania zleconego przez Instytut Homo Homini dla Deutsche Bank PBC. Zdecydowana większość Polaków rozważałoby inwestycję ...
-
Polacy a ubezpieczenia turystyczne
... ze stwierdzeniem, że w czasie urlopu nie jest potrzebne żadne ubezpieczenie - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini. Jednocześnie, jak pokazują dane IMAS International, tylko co czwarty z podróżnych faktycznie korzysta z ubezpieczenia podczas pobytu wakacyjnego za granicą. Najwyraźniej ...
-
Jeśli oszczędzanie pieniędzy to obligacje, nie lokaty
... do ich gromadzenia rośnie. A gdzie najchętniej trzymamy pieniądze? Wcale nie na lokacie w banku! To niektóre wnioski z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini dla Wealth Solutions wśród dobrze zarabiających i wykształconych Polaków. 45 procent osób zarabiających powyżej średniej krajowej i legitymujących się wyższym wykształceniem ...
-
Dobra obsługa klienta to w banku podstawa
... dla poziomu zadowolenia jego klientów - pokazuje badanie Instytutu Homo Homini przeprowadzone dla Deutsche Bank PBC. Najistotniejszy czynnik wpływający na poziom zadowolenia ... poziom zadowolenia z usług banku” przeprowadził w dniu 21 października Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie ...
-
Za prezenty świąteczne płacimy gotówką
... - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini. Aż 70 proc. Polaków właśnie tak zamierza zapłacić za bożonarodzeniowe zakupy ... proc.), oraz osoby z wykształceniem zawodowym (7 proc.). Informacje o badaniu Badanie 9 grudnia 2011 przeprowadził Instytut Homo Homini, na zlecenie Deutsche Bank PBC na wybranej ...
-
Plany finansowe Polaków 2012
... - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini w grudniu 2011 r. Najwięcej badanych zdecyduje się na lokaty (prawie 18 proc.), co 10. ... respondentów w wieku 18-24 lat) i lokatach. Informacje o badaniu Badanie przeprowadził 2 grudnia 2011 r. Instytut Homo Homini, na zlecenie Deutsche Bank PBC na wybranej ...
-
Czemu służą oszczędności Polaków?
... godziną", czyli niespodziewane wydatki, motywuje do odkładania bieżących dochodów 18,5 proc. z nas - wynika z badania Deutsche Bank PBC zrealizowanego przez Instytut Homo Homini. Co ważne cel czysto konsumpcyjny, jak nowy samochód, wskazało jedynie 5,5 proc. badanych. Odkładać pieniądze z długofalową perspektywą stara się - według deklaracji ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... i Instytut Badania Opinii Homo Homini, markami z którymi najbardziej Polakom kojarzy się reprezentacja Polski są Biedronka oraz Nike. Natomiast ... realizowanego wspólnie przez On Board PR Ecco Network oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini. Dane dotyczące innych obszarów będą udostępniane bezpłatnie jeszcze w marcu b.r. jako raport „Euro 2012: ...
-
Tylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012
... w ramach UEFA Euro 2012. Na potrzeby raportu On Board PR i Instytutu Homo Homini "Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?" zapytano ich o to, którą rzecz ... realizowanego wspólnie przez On Board PR Ecco Network oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini. Dane dotyczące innych obszarów są udostępnione w formie raportu – „Euro 2012: Czy Euro opłaci ...
-
Mikroprzedsiębiorcy a usługi finansowe
... najbardziej atrakcyjne dla mikroprzedsiębiorców elementy – zaznacza. Informacje o badaniu Badanie Deutsche Bank PBC na temat usług bankowych wśród przedsiębiorców przeprowadził Instytut Homo Homini na losowej próbie, składającej się 500 firm osiągających obroty do 5 mln zł rocznie. Pytania były kierowane do pracowników odpowiedzialnych w firmach ...
-
Oszczędzanie na emeryturę coraz modniejsze
... do oszczędzania środków na przyszłą emeryturę. Raport będzie kolejnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z Instytutem Homo Homini oraz pod patronatem PKPP Lewiatan. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc organizacjom oraz przedsiębiorcom różnych branż w planowaniu działań komunikacyjnych ...
-
Produkty emerytalne nie budzą zaufania Polaków
... On Board PR "Słabe filary polskiej emerytury" przygotowanego na podstawie badań Instytutu Homo Homini. Aż trzy czwarte Polaków jest zdania, że warto oszczędzać na przyszłą emeryturę. ... z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z Instytutem Homo Homini. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc ...
-
W 2013 będzie gorzej: zamierzamy oszczędzać
... i starać się oszczędzać. Na takie opinie wskazuje badanie przeprowadzone przez Instytut Homo Homini na zlecenie mBanku. Dla większości Polaków, czyli 47 proc., osobista sytuacja finansowa jest ... pożyczki gotówkowej, dokona zakupu na raty lub wykorzysta limit kredytowy w koncie. Badanie zrealizował Instytut Homo Homini w dniach 17- 18 grudnia, ...
-
Polacy a rachunki bankowe
... opłat - wynika z najnowszego badania Deutsche Bank PBC zrealizowanego przez Instytut Homo Homini. Wynika z niego jednocześnie, że za konto główne, z którego korzystamy ... maklerskiego. Informacje o badaniu Badanie przeprowadził na zlecenie Deutsche Bank PBC Instytut Homo Homini, 18 listopada 2012 r., na losowej, liczebnie reprezentatywna dla ogółu ...
-
Polskie firmy nie boją się recesji
... badania opinii przeprowadzonego na zlecenie BRE Banku wśród polskich firm przez Instytut Homo Homini. Prognozy ekonomistów BRE Banku wskazują, że polska gospodarka wciąż zwalnia i ... Badanie firm zostało zrealizowane na zlecenie BRE Banku przez Instytut Homo Homini w pierwszej połowie stycznia 2013 r. metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów ...
-
Zadłużenie Polaków: głównie opłaty domowe
... wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy KRUK przez Instytut Badania Opinii Homo Homini. Najwięcej, bo 69% badanych, spóźnia się z płatnością rachunków za telefon, Internet i ... długów. Informacje o badaniu Badanie na zlecenie Grupy KRUK przeprowadził Instytut Badania Opinii Homo Homini na reprezentowanej grupie Polaków– 1077, błąd ...
-
Skuteczne oszczędzanie pieniędzy wg Polaków
... października i Światowy Dzień Oszczędzania. Według badań „Wiedza Polaków o skutecznym oszczędzaniu” przeprowadzonych na przełomie lipca i sierpnia br. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini dla Aforti Finance S.A. nie mamy powodów do radości. W większości Polacy nie posiadają zaplecza finansowego. Jako główny czynnik 71% badanych podaje ...