-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
... się o 53%. W następnej kolejności znajduje się kategoria ubrania/moda - 38% oraz restauracje - 37%. Reklama restauracji i żywności osiągnęła również najwyższy poziom, jeśli chodzi o odpowiedź klientów. Zareagowało 16 ... telefonach komórkowych (w stosunku do całkowitej liczby posiadaczy telefonów) z pośród 5 krajów Europejskich (Wielka Brytania, Francja ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... i e-commerce napędzają 10% roczny wzrost wydatków na reklamę digital Reklama w kanale digital stanowiła 55% światowych wydatków na reklamę sprzętu AGD w 2020, ... : Niemczech, Szwajcarii i Włoszech. 12 rynków uwzględnionych w raporcie to Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i USA ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... , wyprzedzając tylko Szwajcarię i Włochy. Europejskim liderem pozostaje – tradycyjnie już – Austria, z wynikiem 69 proc. Na drugie miejsce, z wynikiem 63 proc., awansowała Francja. W Szwecji wskaźnik ten wyniósł 61 proc., w Wielkiej Brytanii 57 proc., w Niemczech 55 proc., w Szwajcarii 53 proc., we Włoszech 45 proc ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... − grecki, portugalski, hiszpański i irlandzki, które w tym czasie skurczyły się o 49%. Francja i Niemcy oparły się kryzysowi, tracąc zaledwie 3%. Jednak w 2014 rynki reklamowe w Grecji ... w latach 2014-2017 wydatki na mobile będą rosły średnio o 38,3% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 6,7% rocznie. Obecnie mobile jest ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... na świecie rynkiem telewizyjnym, zaraz po Ameryce Północnej. Ponad połowę przychodów generują 3 kraje - Wielka Brytania, Francja oraz Niemcy. Największe spadki przychodów 3 obszary zanotowały poważne spadki - muzyka, reklama oraz gazety i czasopisma. Przychody z tradycyjnych metod sprzedaży na rynku muzycznym spadły w ciągu ostatnich 5 lat o 16 ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... pandemią. Wzrost będzie dwucyfrowy, a napędzać będą go przede wszystkim reklama precyzyjna oraz reklama efektywnościowa. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak będą kształtować się ... i wzrostu marek *13 rynków uwzględnionych w raporcie to Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Polska, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... powszechnie używanymi określeniami) i przedstawimy na tę okoliczność stosowne dokumenty – reklama z pewnością zostanie wstrzymana. Zupełnie odrębną sprawą jest natomiast ... na świecie słychać już o wygrywanych procesach sądowych w spornych kwestiach linków sponsorowanych (Francja), to w naszych rodzimych warunkach mogłaby to być dziś ciągle ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... w tym roku Amazon jest najpopularniejszą platformą reklamową wśród konsumentów. Reklama w Amazon jest również najbardziej preferowana lokalnie na czterech rynkach: w Niemczech, ... Arabia Saudyjska, Argentyna, Australia, Brazylia, Chiny, Czechy, Egipt, Filipiny, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Indie, Indonezja, Japonia, Kolumbia, Korea, Meksyk, ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... . Informacje o badaniu Badanie „Finansowy Barometr ING” zostało zrealizowane w kwietniu i maju 2013 r. na grupie 11,724 respondentów w 12 krajach (Polska, Austria, Francja, Włochy, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg, Holandia, Hiszpania, Niemcy, Turcja, Rumunia). Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Grupy ING przez IPSOS. Badanie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2019
... od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Regulacja obejmie ok. 2,7 mln przedsiębiorców zarejestrowanych w CEIDG. Podobne rozwiązania stosują np. Francja, Niemcy, Dania, Słowacja, Grecja czy Włochy. Rozszerzenie definicji rzemieślnika Projekt umożliwia przedsiębiorcom-rzemieślnikom wybór innej niż wpis w CEIDG, formy prawnej ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... 29% z 73 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. W 2012 roku Francja była ósmym co do wielkości rynkiem reklamowym na świecie, podczas ... reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... display, jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także ... przynieść 28% z 74 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. W 2012 roku Francja była ósmym co do wielkości rynkiem reklamowym na świecie, podczas gdy ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... Trzy kraje spadną w rankingu największych rynków: Wielka Brytania na 6 pozycję, Francja – na 9, a Kanada wypadnie z pierwszej dziesiątki. Brazylia prześcignie ... p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 18% w 2012 do 23,4% ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... i Środkowa Europa Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria ... roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... będzie korzystać z wielokanałowych usług płatnej telewizji (w porównaniu do 60% w 2011 r.). Francja w 2011 r. wyprzedziła Wielką Brytanię i Niemcy, stając się drugim największym ... , rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, ... reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama ...
-
Jak założyć firmę we Francji?
... Ernst & Young (publikacja z 2014 roku) Francja znajduje się na trzecim miejscu wśród krajów europejskich. Francja to również 5 potęga importowa i 6 eksportowa na świecie ... do których jest uprawnione to: działalność polegająca na pozyskiwaniu klientów, reklama, działalność informacyjna, a także każda inna działalność o charakterze przygotowawczym lub ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, ... jest wzrost w przedziale od 3% do 6% rocznie do 2023 roku. Wyjątkiem będzie Francja, gdzie w przeciwieństwie do większości innych rynków, wydatki na reklamę marek telekomunikacyjnych ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... , które eksportują znacznie więcej napojów spirytusowych niż importują, takie jak Francja, Wielka Brytania i Szwecja. Jak wynika z badań, wartość eksportu poza UE była najwyższa w ... produkcji, głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli konsumpcji alkoholu ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... . Trzy kraje spadną w rankingu największych rynków: Wielka Brytania na 6 pozycję, Francja – na 9, a Kanada wypadnie z pierwszej dziesiątki. Brazylia prześcignie ... mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... procent wydatków na reklamę alkoholu pochłonie reklama cyfrowa? Doniesienia raportu Zenith dotyczą reklamy ... reklama alkoholu przekroczy szczyt sprzed pandemii aż do 2023 roku, kiedy to osiągnie wartość 7,7 mld USD. Europa Zachodnia odnotuje najszybsze ożywienie po gwałtownym spadku Zenith prognozuje, że Hiszpania, Wielka Brytania, Niemcy i Francja ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... dochodów, w połączeniu z nadrabiającą zaległości ekspansją słabo rozwiniętego rynku reklamowego: reklama stanowi zaledwie 0,3% PKB Indii, czyli mniej niż połowę globalnej średniej, która ... FMCG e-commerce. 12 rynków uwzględnionych w raporcie to Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... muszą przeformułować swoją komunikację i dostosować ją do różnych grup odbiorców. Reklama turystyczna była jedną z kategorii najbardziej dotkniętych przez COVID-19. Rynek reklamy ... cyfrowej podróży. 13 rynków uwzględnionych w raporcie to: Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Polska, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... Francja Włochy. Dlaczego jest tak źle z wizerunkiem i postrzeganiem Polski? Po pierwsze nie ma skutecznych działań w kierunku i obszarze budowania wizerunku Polski. Co więcej, nie ma konceptu jak to zrobić. Są deklaracje, milionowe wydatki na badania i projekty. Znana jest reklama ... , ani uznawane za wartościowe. Reklama i działania PR są traktowane ...
-
Wakacje 2013: zakwaterowanie
... , Grecja, Włochy, Irlandia, Portugalia, a kraje, w których kategoryzacja jest dobrowolna to m.in. Francja, Wielka Brytania czy Niemcy. Natomiast w Finlandii oficjalna kategoryzacja nie ... nie jest hotelem, motelem czy pensjonatem, to wbrew woli przedsiębiorcy reklama obiektu została zawarta na stronie ofert takich właśnie obiektów hotelarskich. ...
-
Tydzień 49/2002 (02-08.12.2002)
... 35% - do 1,3 mld euro. Bezrobocie w Niemczech w listopadzi ewzrosło o 96 tysięcy, osiągając 4,026 milionów. Reklama wyrobów tytoniowych w internecie, prasie oraz w radiu będzie zakazana - postanowili ... zakończenie przed szczytem w Kopenhadze. Należy spodziewać się, że: Niemcy, Francja, Italia, i Wielka Brytania, choć mają wiele zastrzeżeń do duńskich ...
Tematy: -
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... i - co ważniejsze – legalnym metodom reklamowania, takim jak reklama kontekstowa w wyszukiwarkach i na portalach społecznościowych. W przeciwieństwie do 2011 ... (35,8%) i Litwą (35,7%). Niskiego ryzyka (0-34,9%): 38 państw, w tym Stany Zjednoczone (33,3%), Francja (32,8%), Wielka Brytania (30,9%), Łotwa (31,4%) i Belgia (27,2%). W zeszłym roku w ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... mieści się w Irlandii. Francuska energetyka jądrowa. Już kilka lat temu Francja ogłosiła zamiar zmniejszenia udziału atomu w produkcji energii. Teraz mówi się ... – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Małgorzata Baran, redaktor serwisu PRoto.pl. Reklama Audi A5 pod pomnikiem poświęconym bohaterom Powstania Warszawskiego (na dodatek w miej ...
-
Porozumienie UE z sektorem usług
... usług prawnych w zakres ustawodawstwa. Ale według Reutersa Francja chciałaby wyłączyć notariuszy z projektu dyrektywy. Wcześniejsza wersja dyrektywy ... gospodarki, "dodając usługi takie jak doradztwo w zakresie zarządzania, reklama, agencje nieruchomości, usługi rekreacyjne, i przynosząc korzyści biznesmenom, konsumentom i poszukującym pracy ...
-
Eurostat: gospodarka UE 2007
... .), działalność architektoniczna i inżynieryjna (15 proc.), rekrutacja pracowników (10 proc.) oraz reklama (5 proc.). Wielka Brytania i Niemcy były w 2004 roku najważniejszymi dostawcami usług ... , na kolejnym miejscu uplasowały się Niemcy (14 proc.) oraz Francja i Wielka Brytania (po 11 proc.). Produktywność siły roboczej w przemyśle tekstylnym ...
-
Polski rynek pracy III-XII 2008
... kraju, ale w niektórych województwach znaczącą rolę odgrywały też: edukacja, promocja i reklama, marketing i badania rynku, branża hotelowa, branża gastronomiczna, telekomunikacja, FMCG ... 19%) oraz Norwegia (11%). Kolejne miejsca zajęły Niemcy (10%) i Francja (7%), a z Irlandii pochodziła zaledwie co trzydziesta oferta! Czy to objaw pojawiającego się ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... Kolejne kraje – w tym stanowiące trzon europejskiej gospodarki Niemcy i Francja – zapowiadają politykę oszczędności budżetowych i zakończenia, albo ... w kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), Rolnictwo ...
-
Darmowe rozmowy z Facebook'a od easyCALL
... przyszłości zasięg usługi ma objąć także inne kraje, takie jak USA, Anglia, Francja czy Niemcy. Aplikacja umożliwia też wysyłanie darmowych smsów. Zaletą jest wygodny ... otrzyma sms opatrzony jedynie nazwą aplikacji – pod wiadomością nie będzie znajdować się reklama. Jeśli zdecyduje się odpisać na sms, użytkownik będzie mógł odczytać odpowiedź ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... Gdy zatem porówna się kraje o wysokim statusie ekonomicznym (np. Niemcy, Francja, Szwajcaria), w których obserwujemy ponadprzeciętny wskaźnik produktu krajowego brutto przypadający na jednego mieszkańca ... jak intensywnie jest on reklamowany. Ten wynik potwierdza niestety, że reklama nie dostarcza wiedzy, a raczej wpływa na emocje i postawy. Skrót IKE ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... uznać można za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci ... gorzej plasują się pod względem prognozowanej dynamiki rekrutacji – Belgia (59%), Francja (50%), Niemcy (34%), czy Austria (36%). O badaniu Szesnasta edycja badania Antal ...