-
Skuteczny marketing wirusowy
... który do nas wróci. Marketing wirusowy funkcjonujący również pod takimi określeniami jak buzz marketing, word of mouth marketing czy po prostu viral marketing, to technika ... Wiele osób błędnie ogranicza marketing wirusowy tylko do informacji przesyłanych za pomocą drogi mailowej. Tak naprawdę jako narzędzia buzz marketingu doskonale sprawdzają ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Marketing szeptany a spam-marketing
... teraz wyobrazić jak wyglądają statystyki odwiedzin takiego serwisu i jaki jest procent odrzuceń. Skuteczne działania - Word of Mouth Marketing czyli Marketing Szeptany (buzz marketing, amplifying internetowy, evangelist marketing) skuteczny jest tylko wtedy, gdy jest jawny – podkreśla CEO Grupy Adweb. Statystyki, które uczyniły WOMM narzędziem tak ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on realizowany przeważnie na zamówienie i skrojony na ... , firma musi dać ludziom powód do rozmowy o niej. Marketing szeptany inaczej nazywany buzz marketingiem, cieszy się sporym uznaniem wśród przedsiębiorców z uwagi na ...
-
Wszystko o ASO – pozycjonowanie aplikacji mobilnych w pigułce
... . Odpowiednio dobrane słowa kluczowe, optymalizacja pod sklep, określenie grupy odbiorczej, buzz marketing, dobry content… To wszystko powinno znaleźć się na Twojej liście ... tego, weź pod uwagę pozostałe formy promocji, takie jak np. kampanie display, buzz marketing na social media, wzmianki o aplikacji w prasie czy stworzenie filmiku instruktażowego ...
-
e-CRM i e-PR na mojej stronie
... okazją by popisać się inwencją i nieschematycznym myśleniem. Wirusem w klienta... Jedną z technik, które dobrze wkomponowują się w ideologie e-CRM jest marketing wirusowy (ang. viral marketing). Wirusowy, ponieważ podobnie do zarazków choroby Twój program może rozprzestrzeniać się szybko i niemal niekontrolowanie, ogarniając coraz większe rzesze ...
Tematy: -
Jak stworzyć modny produkt
... wokół produktu, usługi, idei czy też ludzi noszą nazwę marketingu szeptanego (buzz marketing). Przepis na modny produkt: sprawdź, co w tej chwili jest w modzie ... lub ich wykreuj, wyraźnie i jednoznacznie pozycjonuj swój produkt wspieraj się reklamą. Marketing szeptany w służbie mody Zajmujące się marketingiem szeptanym firmy mają różne metody ...
-
Wypić reklamowane piwo
... , zachowywali zwyczajnie. Wywołało to prawdziwą lawinę domysłów w internecie i nie tylko. Zagadkowa sytuacja była nawet poruszana w poważnych programach informacyjnych w telewizji. Buzz marketing zadziałał rewelacyjnie, tym bardziej że na spacerach się nie skończyło - niewidzialne psy były głaskane, czasem nawet ciągnęły właścicieli w tylko sobie ...
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
... osób wśród konsumentów (Familiarity) i uwzględnia także pomiar sympatii (Affinity) wskazujący, na ile dana osoba jest lubiana oraz pomiar „szumu medialnego” (Buzz) tzn. jak dużo się o danej osobie mówi, zarówno w Internecie, jak i poza nim. Te trzy czynniki (tzw. FAB) składają się na ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... więcej ją sprawdziło)? Jeśli opinia zamieszczona na forum jest zdawkowa i zawiera link do jakiejś strony, to z reguły jest to typowy buzz marketing i nie warto wierzyć w takie posty. Spece od tego typu marketingu tworzą często sztuczne dyskusje, utrudniając nam rozpoznanie takich podstawianych komentarzy ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... z nastawieniem podobnym, jak w przypadku reklamy prasowej. Chyba najlepszym miernikiem skuteczności podejmowanych działań będzie wzrost zainteresowana uczelnią i pozytywny buzz w społecznościach. Na to - podobnie jak na wyjście uczelni do studentów - musimy nieco poczekać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .