eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plZasoby serwisuB › badania obop reklama

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: badania obop reklama
Liczba wyników: 7
Dział: wszystkie

  • Reklama na co dzień

    Reklama na co dzień

    Dobra reklama powinna być prawdziwa, zrozumiała, zabawna i wiarygodna. Takie są wyniki badania "Reklama na co dzień" przeprowadzonego przez Taylor Nelson Sofres (w Polsce TNS OBOP) pod koniec 2002 roku w Czechach, Polsce, Słowacji i na Węgrzech. Reklama powinna być prawdziwa zdaniem prawie połowy Polaków, ponad połowy Czechów i Słowaków ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama
  • Reklama internetowa 2005 wg IAB

    Reklama internetowa 2005 wg IAB

    ... że coraz częstszym miejscem korzystania z internetu staje się dom. Jak pokazują badania prowadzone od 2000 roku przez TNS OBOP, w ciągu ostatnich pięciu lat odsetek osób korzystających z ... i czasie poświęcanym konsumpcji mediów przez internautów pomiędzy falami badania (listopad 2004-2005) to przede wszystkim nieznaczne zwiększenie się oglądalności ... WIĘCEJ

  • Idealny salon samochodowy

    Idealny salon samochodowy

    ... TNS OBOP. TNS OBOP ... reklama z ust do ust”. Istotne są również informacje pozyskane za pomocą strony internetowej dealera czy podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem salonu. „Korzystna lokalizacja salonu - jego dogodne położenie, z łatwym dojazdem oraz wygodnym parkingiem znacznie zwiększa szanse na dokonanie zakupu w tym salonie. Wyniki badania ... WIĘCEJ

  • Zainwestuj w e-marketing

    Zainwestuj w e-marketing

    ... nie usługi i produkty znacznie przewyższają te konkurencji. Jak pokazują badania przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie marki 1&1 zajmującej się hostingiem stron ... marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, ... WIĘCEJ

  • Raport specjalny Internet 2003

    Raport specjalny Internet 2003

    ... 99%. Jest to nieco większa skuteczność niż w przypadku bannerów, mimo iż reklama ta zajmuje mniej miejsca na stronie, a także – mogłoby się wydawać – ... że Internet będzie stanowić 1,5% w torcie reklamowym." Internauci... Jak wynika z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie 2003 roku - liczba Internautów w Polsce wynosi 7,1 mln, ... WIĘCEJ

    Tematy:
  • Etyka w reklamie

    Etyka w reklamie

    ... badania społeczne. Wprawdzie 46% badanych na zlecenie UOKiK przez instytut IPSOS postrzegało reklamę Media Markt jako obraźliwą lub potencjalnie obraźliwą, jednak tylko 14% respondentów poczuło się osobiście obrażonymi (32% uważało, że reklama ... WIĘCEJ

  • Polacy i Ukraińcy o Euro 2012

    Polacy i Ukraińcy o Euro 2012

    ... Reklama powinna być postrzegana w kategoriach podejmowanej dużo wcześniej inwestycji. Pora zająć się projektowaniem nie tylko dróg i stadionów, ale także działań promocyjnych.” – uważa Magda Czaja, dyrektor zarządzająca San Markos Agencja Reklamowa. Raport „Euro 2012: Nadzieje i obawy” przedstawia też wyniki badania ... zrealizowanych przez TNS OBOP w ... WIĘCEJ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: