-
10 odsłon PR. Nowa książka o Public Relations
Na rynku pojawiła się nowa książka o Public Relations - "10 odsłon PR" Agnieszki Żelazko. Publikacja jest skierowana do początkujących przedsiębiorców, którzy chcieliby samodzielnie realizować podstawowe działania PR. - Coraz więcej Polaków ma pomysł na swój biznes. Zakładają sklepy, restauracje, świadczą usługi fotograficzne, graficzne lub ...
Tematy: pr, Public Relations -
Materiały prasowe: jak napisać tekst ekspercki?
... informacja, że nasz specjalista czeka na pytania od czytelników, w dniu takim a takim, w godzinach takich a takich Agnieszka Żelazko jest autorką książki "10 odsłon PR", którą można zamówić pod adresem:
-
Jak napisać informację prasową?
... przechwalaj się. Jeśli używasz wykrzykników, pytajników lub innych znaków przestankowych nie stawiaj przed nimi spacji. Agnieszka Żelazko jest autorką książki "10 odsłon PR", którą można zamówić pod adresem:
-
Strategia CSR to rzadkość
... badania Grayling PULSE: 37% firm wskazało, że alokuje na CSR tylko ok. 10% całego budżetu przeznaczonego na działania komunikacyjne, zaledwie nieco ponad połowa firm ... na e-PR i komunikację CSR oraz o zmieniającym się poziomie widoczności i postrzeganego znaczenia PR i komunikacji na poziomie zarządu w niektórzy firmach zajmujących wiodące pozycje na ...
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
... wyzwań, jakie rysują się obecnie przed specjalistami od PR, sami zainteresowani ocenili jako bardzo wysoki, dając mu 8 punktów w 10 stopniowej skali, a najwięcej badanych (34%) wskazało najwyższą możliwą ... prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i strategicznym PR. Zostało ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... wydaje się satysfakcjonować reklamodawców – największy odsetek badanych ocenił te współprace na 7 punktów (w 10 punktowej skali) - było to aż 22,6% respondentów, a w sumie aż 57% ... , domów mediowych, agencji digital, platform e-commerce, startupów, agencji PR itp.). Tradycyjnie już, czwarty rok z rzędu, zapytaliśmy reklamodawców o zmiany w ich ...
-
Czy "Dobry Start" wystarcza na wyprawkę szkolną?
... miesiące wakacji. Niespełna 5 proc. Polaków wstrzymuje się z nimi do ostatniej chwili, a co 10. nie ukrywa, że wyprawkę szkolną kompletuje dopiero we wrześniu. Na podejście do ... tej kwoty stać będzie niemal 15 proc. opiekunów – mówi Magda Maślana, ekspert ds. PR w Provident Polska. – Od kilku lat artykuły szkolne przestały być znacznym wyzwaniem dla ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... jak szybko wykorzystać ustalony limit odsłon oraz dokładniejsze stargetowanie potencjalnych odbiorców. Sprawdza się ... na nią wydać co najmniej ponad 10 tysięcy, cena ta oczywiście uzależniona od wielkości firmy ... w ogóle istnieje – podsumowuje Bieniek. Digital PR – nowatorskie podejście w PR zastosowaniem dla nowatorskich projektów Budowanie wizerunku ...
-
Jak spędziliśmy wakacje 2021 w Polsce?
... Nocowanie.pl odwiedziło blisko 10 milionów użytkowników, co miało swoje przełożenie na wygenerowanie ponad 190 milionów odsłon. Turyści wysłali ponad 7 milionów ... turystów cieszyły się województwa: lubuskie, opolskie i łódzkie. – mówi Kamila Miciuła-Szlachta PR Manager Nocowanie.pl. Do najchętniej wybieranych kurortów podczas wakacji na Pomorzu ...
-
BIK: seniorzy najbardziej narażeni na kradzież tożsamości
... 24 h na dobę, przez cały rok – mówi Alina Stahl, dyrektor ds. PR i Komunikacji w Grupie BIK. - Przykładem takiego narzędzia są Alerty BIK, dzięki nim ... internecie. Internet łączy pokolenia Wśród internautów w Polsce seniorzy stanowią 10,7%. Generują oni 11% wszystkich odsłon, spędzając online 17,5% swojego czasu. Analiza firmy Gemius/PBI pokazuje, że ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... bannerów wystarczy ustalić capping [1] na poziomie kilku odsłon. Biorąc pod uwagę nowe możliwości reklamy, ... lub nowy produkt warto także zainwestować w działania PR. Osobiście realizowałem kampanię ePR, której efektywność ... jest stosunkowo kosztowna, może pochłonąć nawet do 10 proc. budżetu reklamowego. Doświadczenie wskazuje, że warto ponieść taki ...
Tematy: -
Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL
... badania TNS OBOP, z których wynika, że z kampanią zetknęło się aż o 10% osób więcej niż w roku 2008. Przyczyniły się do tego materiały reklamujące akcję ... , handlowej i branżowej. Kampanii „Kupuj Nasze.PL” towarzyszyły także działania PR. Związane z nią informacje dziewięciokrotnie pojawiły się w serwisach największych kanałów telewizyjnych, ... odsłon ...