eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaPolskie media a mocne alkohole › Polskie media a mocne alkohole

Polskie media a mocne alkohole

2013-01-02 11:07

Okazuje się, że mimo wielu ograniczeń dotyczących form promocji alkoholu, mocniejsze trunki są stale obecne w mediach. I to na wysokim poziomie. Nazwy wódek pojawiały się w mediach średnio tysiąc razy miesięcznie! Sprawdził to Instytut Monitorowania Mediów biorąc pod lupę ponad 60 marek alkoholi obecnych na polskim rynku. Trunki w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Big City Lights - Fotolia.com

Polskie media a mocne alkohole Marką wódki najczęściej eksponowaną w prasie był Smirnoff, Sobieskiego najwięcej było w internecie, a Bols okazał się marką najczęściej wspominaną w kanałach społecznościowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: