eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyAgencje reklamowe i domy mediowe 2012 › Wartość rynku reklamy w Polsce w 2011 roku

Agencje reklamowe i domy mediowe 2012

2012-06-01 08:56

W ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko internet wyłamuje się z tego trendu i nieprzerwanie rośnie - podaje opracowany przez Interaktywnie.com pt. raport "Agencje reklamowe i domy mediowe". Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012

fot. mat. prasowe

Wartość rynku reklamy w Polsce w 2011 roku Najbardziej ostrożny jest Zenith Optimedia, który ocenia wartosc reklamowego tortu w Polsce na 7,13 miliarda złotych

Budżet domowy 2011

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: