eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJakość obsługi: cena i oferta najważniejsze › Co i w jakim stopniu jest ważne w jakości obsługi klienta?

Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

2012-04-08 00:15

Klienci uważają, że najmniej wiarygodnym źródłem informacji o produktach są firmy i sprzedawcy w sklepach. Wybierając firmę najbardziej interesują ich ceny i oferta, a najmniej - wygląd miejsca obsługi - wynika z badania Programu Jakość Obsługi. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

fot. mat. prasowe

Co i w jakim stopniu jest ważne w jakości obsługi klienta? Najważniejsza dla klientów jest cena produktu

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: