eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Jakość obsługi klienta w 2011 r.

2012-03-17 00:21

Najnowsze podsumowanie ocen i opinii konsumentów Programu Jakość Obsługi odsłania całą prawdę o poziomie obsługi klienta. Co trzeci konsument jest z niej niezadowolony, a co piąty ocenia ją fatalnie. Znamy też najlepsze i najgorsze branże w 2011 roku. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Jakość obsługi klienta w 2011 r.

fot. mat. prasowe

Na co narzekają Polacy 44% Polaków narzeka na czas i organizację obsługi

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: