eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDecyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna › Wpływ poszczególnych źródeł informacji o produktach na decyzje zakupowe

Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna

2010-09-06 12:30

71,1% polskich internautów twierdzi, że w mediach jest za dużo reklam, a kupując produkty kieruje się przede wszystkim opinią znajomego. Znajomi oraz rodzina mają największy wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Ponad 50% z badanych unika reklam w Internecie i telewizji, stosując rozmaite strategie - od programów typu Adblock po ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wpływ poszczególnych źródeł informacji o produktach na decyzje zakupowe Wpływ poszczególnych źródeł informacji o produktach na decyzje zakupowe

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: