eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyInnowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience › Kanały kontaktu z firmami preferowane przez klientów w zależności od pokolenia

Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience

2019-08-02 13:00

Najnowszy raport Salesforce wyraźnie nakreśla czynniki, które w relacjach z firmami mają dziś kluczowe znaczenie dla klientów. Co liczy się najbardziej? Okazuje się, że jest to przede wszystkim wysoka jakość Customer Experience, innowacyjność, zaufanie do marki oraz etyka biznesu. Kupujący chcą też bardziej spersonalizowanej i ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Kanały kontaktu z firmami preferowane przez klientów w zależności od pokolenia Niezależnie od okolenia preferowaną formą kontaktu jest email

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: