eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyGracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje › Czy wspieranie wydarzeń/drużyny e-sportowej przekłada się na wyższą sprzedaż?

Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje

2019-07-14 00:36

Z badania zrealizowanego przez Mexad Games oraz Mobile Institute wynika, że miłośnicy gier (48%) i esportu (60%) bardziej skłonni są skorzystać z produktów lub usług tej marki, która aktywnie angażuje się w promocję drużyny czy wydarzeń esportowych. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje

fot. mat. prasowe

Czy wspieranie wydarzeń/drużyny e-sportowej przekłada się na wyższą sprzedaż? 48% graczy przyznaje, że zaangażowanie danej marki w promocję drużyny czy wydarzeń esportowych zachęca ich do zakupu produktów i usług tej marki.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: