eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyCoraz bieglejsi w customer experience › Porównanie wagi Sześciu Filarów w Customer Experience

Coraz bieglejsi w customer experience

2019-01-28 09:04

Dbałość o customer experience to w dzisiejszych czasach warunek konieczny budowania wizerunku marki, przewagi konkurencyjnej, a także dynamiki przychodów. Na szczęście radzimy sobie z tym coraz lepiej. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby rezultaty ostatniego badania KPMG, z którego wynika, że odsetek firm ocenianych pozytywnie pod ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Porównanie wagi Sześciu Filarów w Customer Experience Polscy konsumenci nadają poszczególnym filarom podobne znaczenie, jak konsumenci z krajów o najbardziej rozwiniętych rynkach konsumenckich.

Oceń

3 0

Podziel się

Poleć na Wykopie Poleć w Google+

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: