eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaRosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą › Udział klas mediów w rynku reklamowym po trzech kwartałach 2018 vs 2017

Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą

2018-12-07 13:00

Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że po 9 miesiącach br. wartość wydatków reklamowych osiągnęła poziom 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8,0% w trzecim. Jeżeli jednak przyjrzeć się całemu analizowanemu okresowi, to okaże się, że rynek zanotował największy wzrost, z jakim mieliśmy do ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział klas mediów w rynku reklamowym po trzech kwartałach 2018 vs 2017 Pierwszy raz od kilku lat wydatki na reklamę w magazynach spadały mocniej niż wydatki w gazetach.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: