eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

2018-05-25 11:30

Coraz większa rzesza firm jest przekonana o korzyściach wynikających z zastosowania narzędzi ułatwiających zarządzanie relacjami z klientem. Grand View Research informuje, że do 2025 roku wartość światowego rynku CRM dosięgnie poziomu 82 mld dolarów, czyli będzie niemal trzykrotnie wyższa niż przed rokiem. Kluczowa dla tych ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

3 podstawowe typy systemu CRM Celem CRM operacyjnego jest wsparcie wszystkich etapów kontaktu z klientem

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: