eGospodarka.pl

Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny

2018-01-13 00:20

Czy wizyty w sklepach odbywają się tak, jak życzyliby sobie tego klienci? Niekoniecznie. Z analizy zrealizowanej przez CXstream wynika, że 11 proc. z nich nie spełnia oczekiwań kupujących. Największym problemem są: niezadowalająca jakość obsługi (15 proc.), zbyt wygórowane ceny (10 proc.), brak towaru (9 proc.) oraz duże kolejki (8 ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wizyta w sklepie w oczach klientów Co 9 klient wychodzi ze sklepu niezadowolony.

Oceń

0 0

Podziel się

Poleć na Wykopie Poleć w Google+

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.