eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel › Który z poniższych kanałów jest najodpowiedniejszy do kreowania wartości - inne kanały

3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

2017-10-14 00:20

O rewolucji cyfrowej zaczęto mówić już w latach dziewięćdziesiątych minionego wieku. Od tego czasu zastosowanie kampanii omnichannel zdołało już dalece wykroczyć poza swoje pierwotne, detaliczne korzenie i objąć także działania marketingowe. O ile jednak samo korzystanie z wielu kanałów nie wydaje się niczym bardzo ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Który z poniższych kanałów jest najodpowiedniejszy do kreowania wartości - inne kanały Zdaniem badanych najodpowiedniejszy do kreowania wartości jest e-mail.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: