eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaRynek reklamowy nieco rozczarował › Dynamika zmian klasy mediów

Rynek reklamowy nieco rozczarował

2017-08-30 11:38

Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że ostatnimi czasy rynek reklamy nieco wyhamował. Okazuje się bowiem, że po I półroczu bieżącego roku jego wartość netto osiągnęła poziom 4 255,5 mln zł. Okazuje się zatem, że po dobrym I kwartale ze wzrostem na poziomie (+2,3%), w II kwartale rynek spowolnił i urósł ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Dynamika zmian klasy mediów W pierwszym półroczu 2017 r. najwyższą dynamikę wzrostową zanotowały wydatki na reklamę kinową (+10,9%).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: