eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJak zostać królem customer experience? › Doświadczenia klientów w poszczególnych branżach

Jak zostać królem customer experience?

2017-05-31 10:14

Jakie doświadczenia z firmami mają polscy konsumenci? Przeróżne. Z badania zrealizowanego przez KPMG wynika, że najlepiej oceniane są firmy z pozaspożywczego handlu detalicznego. Na drugim biegunie plasują się z kolei dostawcy energii elektrycznej i gazu, którzy najwyraźniej nie do końca zdają sobie sprawę, że dbałość o customer ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Doświadczenia klientów w poszczególnych branżach Polscy konsumenci mają najlepszą opinię na temat doświadczeń, jakie oferują im marki z sektora pozaspożywczego handlu detalicznego.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: