eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJak zostać królem customer experience? › 6 filarów podstawą oceny doświadczeń

Jak zostać królem customer experience?

2017-05-31 10:14

Jakie doświadczenia z firmami mają polscy konsumenci? Przeróżne. Z badania zrealizowanego przez KPMG wynika, że najlepiej oceniane są firmy z pozaspożywczego handlu detalicznego. Na drugim biegunie plasują się z kolei dostawcy energii elektrycznej i gazu, którzy najwyraźniej nie do końca zdają sobie sprawę, że dbałość o customer ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Jak zostać królem customer experience?

fot. mat. prasowe

6 filarów podstawą oceny doświadczeń Wiarygodność i rozwiązywanie problemów to 2 z filarów podstawy oceniania doświadczeń.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: