eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach II 2006 › Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Branża PR w mediach II 2006

2006-03-11 00:04

W lutowym raporcie PRoto o wizerunku branży public relations w mediach znalazło się 186 materiałów poświęconych zagadnieniom PR-owskim. To absolutny rekord! Tak duże zainteresowanie public relations zostało wywołane przede wszystkim szeroko komentowanymi 100 dniami rządów premiera Marcinkiewicza oraz raportami branżowymi. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża PR w mediach II 2006

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: