eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaJarosław Kaczyński ulubieńcem mediów w 2015 r. › Zmiany w czasie ukazywania się publikacji na temat Jarosława Kaczyńskiego oraz ekwiwalent reklamowy

Jarosław Kaczyński ulubieńcem mediów w 2015 r.

2016-02-11 11:15

Nagrodzony tytułem Człowieka Roku 2015 tygodnika „Wprost” – Jarosław Kaczyński – nie przestaje fascynować mediów. Na jego temat w ubiegłym roku opublikowano ponad 100 tys. materiałów – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zmiany w czasie ukazywania się publikacji na temat Jarosława Kaczyńskiego oraz ekwiwalent reklamowy Najwięcej informacji na temat polityka pojawiło się w październiku, a więc w okresie wyborów parlamentarnych

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: