eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć › W których działach przedsiębiorstwa pomiar kompetencji pracownika jest szczególnie ważny?

Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć

2014-10-26 00:06

O tym, że pomiar kompetencji pracowników to ważne działanie właściwie nie trzeba przekonywać. Istnieją jednak branże, w których jego rola jest nie do przecenienia. Tak jest w przypadku osób zatrudnionych w sprzedaży - uważa 56% badanych w projekcie badawczym EFFECTIVENESS i agencji SW Research. W praktyce jednak poziom kompetencji ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć

fot. mat. prasowe

W których działach przedsiębiorstwa pomiar kompetencji pracownika jest szczególnie ważny? Pomiar kompetencji pracownika jest szczególnie ważny w sprzedaży oraz w B+R.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: