eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyE-sklepy wybierają SEO i SEM › Działania promocyjne małych i średnich sklepów internetowych

E-sklepy wybierają SEO i SEM

2014-04-20 00:26

Serwis GoDealla.pl postanowił zbadać poziom wiedzy osób zarządzających małymi i średnimi sklepami w zakresie ewoluujących wciąż form promocji w sieci. Okazuje się, że e-sklepy w przeważającej mierze stawiają na SEO, SEM, katalogi internetowe oraz marketing szeptany. Nie znają natomiast sieci afiliacyjnych. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Działania promocyjne małych i średnich sklepów internetowych Sklepy internetowe stawiają na SEO/SEM, katalogi internetowe i marketing szeptany.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: