Genesys Voice Portal - Produkt Roku 2002
2003-02-15 13:20
Przeczytaj także: Rynek samoobsługi w call center
Genesys Telecommunication Laboratories, Inc., niezależna spółka należąca do Alcatela, ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej, rozbudowanej wersji aplikacji głosowej Genesys Voice Portal (GVP). Oferuje ona między innymi wsparcie dla otwartych interfejsów , poszerzających możliwości językowych oraz integrację z oprogramowaniem pozwalającym na rozpoznanie mowy.Nowa wersja GVP jest wprowadzana do sprzedaży w momencie, kiedy obroty na światowym rynku Voice XML wzrastają z każdym rokiem o 40-60 milionów dolarów. "Według danych Datamonitor, do 2005 roku obrót na rynku Voice XML może wzrosnąć nawet do 600 milionów dolarów rocznie. Portale głosowe są w tej chwili tak projektowane, aby umożliwić przedsiębiorstwu wprowadzenie aplikacji samoobsługowych. Szacuje się, że całkowity koszt obsługi oprogramowania typu GVP będzie niższy od utrzymania tradycyjnego systemu typu IVR o jakieś 40%" – mówi Mariusz Cyganek, Genesys Country Manager w Polsce.
Nowa wersja GVP umożliwia przedsiębiorstwu stały dostęp do zbioru informacji opartych na systemie sieciowym za pomocą komend głosowych. Rozbudowana baza językowa stwarza możliwości budowy międzynarodowego głosowego centrum obsługi klienta obejmującego zasięgiem Europę (w tym Polskę), Afrykę, Azję i Australię.
GVP w swojej nowej wersji oferuje również możliwość integracji z oprogramowaniem OpenSpeech Recognizer, zaprojektowanym przez SpeeechWorks International Inc. Budowa GVP na bazie Voice XML i jego kompatybilność z OpenSpeech Recognizer dostarcza oparte na systemie samoobsługi głosowej rozwiązanie, które umożliwia wbudowanie rozszerzenia dla transakcji dokonywanych przy udziale asystenta.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl