eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Polskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną

Polskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną

2013-03-21 10:40

Polskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną

Piękna na wiosnę © Fotowerk - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (7)

Wiosna to czas zmian, a zmiany są domeną kobiet. Portal badawczy Prekursorki.pl zapytał Polki o ich wiosenne preferencje zakupowe, wydatki na produkty upiększające, opinie i reklamy, którym ufają oraz ideał kobiecości. Partnerami badania zostały marki: Bell, Lirene, Medicaline, Sonko i Beer Fingers.

Przeczytaj także: Polki i kosmetyki

Być jak Jennifer Aniston

Dla 58% kobiet idealna kobieta powinna być szczupła, średniego wzrostu i mieć średni biust. Spośród znanych kobiet, Polki wskazały Jennifer Aniston jako kobietę, której figura jest najbardziej zbliżona do ideału kobiecości. Na drugim miejscu pojawiła się Jennifer Lopez o nieco pełniejszych kształtach i szerokich biodrach. Trzecie miejsce przypadło Mariah Carey, a najdalej ideału kobiecości okazały się drobna Audrey Tautou i Anja Rubik. Wyniki badania Piękna na wiosnę pokazują, że Polki nie dążą do figury bardzo szczupłej modelki, ale cenią smukłe lub pełniejsze kształty. Oczy za swój atut uważa aż 41% kobiet, natomiast waga jest najmniej lubiana przez największy odsetek pań (30%).

fot. mat. prasowe

Która figura wydaje Ci się najbardziej zbliżona do ideału kobiecości?

Dla 59% respondentek ideałem kobiecości pod kątem figury jest Jennifer Aniston.


fot. mat. prasowe

Co w Twoim ciele podoba Ci się najbardziej?

41% kobiet za najpiękniejsze w swoim ciele uważa oczy. Na kolejnych pozycjach znalazły się włosy, piersi, nogi i usta. Najniższe oceny otrzymały nos oraz zęby.


fot. mat. prasowe

Co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie zewnętrznym?

30% kobiet najbardziej chciałoby zmienić w swoim ciele wagę. Na drugim miejscu pojawiły się piersi i kondycja fizyczna. Jedynie 3% kobiet akceptuje się takimi, jakimi są.


Koleżanka z portalu mówiła…

Przed wiosną kobiety zasypywane są reklamami i promocjami produktów lub zabiegów upiększających. Spośród wielu ofert muszą wybrać te, które będą dla nich najlepsze. Komu zaufają przy wyborze kosmetyku, odpowiedniej diety, suplementu czy zabiegu kosmetycznego? Badanie Piękna na wiosnę pokazuje, że Polki największym zaufaniem darzą opinie innych użytkowniczek z portali i forów internetowych (26,3%). Na drugim miejscu pojawiły się opinie znajomej lub przyjaciółki (25,6%), a na trzecim specjalisty np. kosmetyczki czy dietetyka (25%). Najmniejszym zaufaniem cieszą się opinie osób występujących w telewizji.

fot. mat. prasowe

Gdzie kobiety szukają informacji o produktach czy usługach upiększających?

68% kobiet szuka informacji produktach lub usługach upiększających na portalach internetowych. Ponad połowa szuka ich na forach internetowych, a 43% w czasopismach kobiecych i w rozmowach z koleżankami.


Polki coraz większym zaufaniem darzą media opiniotwórcze online m.in.: media społecznościowe, portale opiniotwórcze i fora tematyczne. Porównując wyniki badania Piękna na wiosnę z badaniem Czego pragną kobiety? przeprowadzonym przez Prekursorki.pl w czerwcu 2012 r. zaufanie do portali i forów internetowych wśród kobiet wzrosło – mówi Ada Kozłowska, Project Manager Prekursorki.pl.

 

1 2

następna

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: