Kobiety napędzają rynek smartfonów
2013-01-15 12:10
Rynek smartfonów © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Polskie kobiety a smartfony
W skali globalnej używają usługi SMS aktywniej niż panowie. 77% wysyła i odbiera fotografie, 59% korzysta z mediów społecznościowych, 24% używa aplikacji jako biletów lub kart wstępu, a 17% realizuje kupony za pomocą smartfonów.fot. mat. prasowe
Rynek smartfonów
Najaktywniejsze w wysyłaniu wiadomości tekstowych są Rosjanki, Egipcjanki i Turczynki. Kobiety przodują pod względem wysyłania i odbierania fotografii w rozwiniętych krajach Azji (87% kobiet vs 79% mężczyzn).
W Europie Zachodniej aż 60% użytkowniczek smartfonów korzysta z sieci społecznościowych, w porównaniu z 52% użytkowników płci męskiej. Jedna czwarta kobiet w Ameryce Północnej (znacznie więcej niż w pozostałych regionach) używa smartfonów jako biletów lub kart wstępu.
W Ameryce Łacińskiej panie częściej niż panowie realizują kupony, choć ogólne wskaźniki korzystania z tej usługi są tam niższe od średniej globalnej.
fot. mat. prasowe
Korzystanie z usług internetowych
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Telefony komórkowe: czego szukają internauci?
-
Preferencje konsumentów: telefony komórkowe
-
Polacy doceniają telefony komórkowe
-
Młode kobiety kochają telefony komórkowe
-
Kobiety na rynku pracy: stres, mikroagresja i wypalenie zawodowe
-
PIN do telefonu? Nie dla partnera!
-
Aplikacje mobilne zyskują popularność
-
Polacy a smartfony
-
Aplikacje popularyzują urządzenia mobilne
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)