eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieSprzęt › Nowy model wsparcia technicznego w Optimus SA

Nowy model wsparcia technicznego w Optimus SA

2003-02-07 10:02

Optimus SA poinformowała o uruchomieniu z początkiem br. nowej Autoryzowanej Sieci Serwisowej, opierającej się na współpracy wybranych partnerów handlowych w zakresie prowadzenia warsztatów serwisowych.

Przeczytaj także: Serwis D-Linka w Polsce

Od 3 lutego b.r. funkcjonuje nowy kanał informacyjny Optimus S.A. dostarczający wszelkich informacji związanych z wykonywaniem napraw gwarancyjnych i problemów technicznych. Infolinię obsługuje 5 osób od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-21:00, pod numerem 0801-111777.

Oto ścieżka reklamacji obowiązująca w nowej sieci serwisowej:

1. Każda niesprawność sprzętu komputerowego z kartą gwarancyjną Optimus powinna być zgłoszona do Telefonicznego Centrum Zgłoszeń (TCZ) pod numer 0801-111-777 przez użytkownika końcowego lub firmę obsługującą jego reklamacje. Tutaj ustalany jest status gwarancyjny, wstępna diagnoza oraz udzielane są informacje o miejscu wykonania naprawy. W przypadku wskazanej ingerencji przez firmę Serwisową przydzielany jest numer zlecenia naprawy wyrobu (RMA). Po przydzieleniu zlecenia użytkownik może być obsłużony przez ASS.

2. Firmą obsługującą reklamacje może być: Sprzedawca, Partner Serwisowy, Regionalne Centrum Serwisowe. Partner i Centrum otrzymują wynagrodzenie z tytułu prowadzonych napraw. Podejmują zlecenia, do których przydzielony jest numer zlecenia RMA . Sprzedawca może dokonywać przyjęć gwarancyjnych oraz rozbudów sprzętu komputerowego na dotychczasowych zasadach jednak czynności tych nie refunduje Optimus S.A.

3. Firmy ASS wykonują naprawy autoryzowane numerem RMA. Wykonując je uzupełniają Raport Napraw podając daty dotarcia reklamacji, wykonania naprawy, odbioru zlecenia oraz uszkodzony podzespół i wymieniany podzespół. Następnie nadchodzi od ASS fizycznie uszkodzony podzespół do Optimus N. Sącz wcześniej raportowany , oznaczony numerem RMA.

4. Uszkodzony podzespół jest wymieniany przez Optimus S.A. Nowy Sącz. Odesłanie uszkodzonego podzespołu wraz z kopią gwarancji do Optimus S.A. jest dowodem przeprowadzonej naprawy gwarancyjnej. Optimus S.A. Nowy Sącz jest centrum logistycznym gdzie zostają dokonywane wymiany uszkodzonych podzespołów.

Punkty serwisowe spółki znajdują się w: Augustowie, Białej Podlaskiej, Białymstoku, Bielsku Białej, Bydgoszczy, Ciechanowie, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Grudziądzu, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Łowiczu, Mysłowicach, Nowym Sączu, Nysie, Olsztynie, Opolu, Ostrowiu Wielkopolskim, Pile, Płocku, Poznaniu, Rzeszowie, Sieradzu, Słupsku, Strzelcach Krajeńskich, Szczecinie, Świnoujściu, Tarnowie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Zamościu, Zielonej Górze, Złotoryi.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: serwis, optimus, wsparcie techniczne
Tanie pamięci

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: