Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
2012-12-14 12:45
Przeczytaj także: Slogan reklamowy a tożsamość marki
Slogany reklamowe muszą uwodzić klientów
Slogany reklamowe powinny być perswazyjnym komunikatem prezentującym kreatywnie zalety oferty. Slogany reklamowe, gdy są oryginalne stają się jednym z elementów kreowania wizerunku marki. Reklamy mają często bardzo prostą i zwięzłą formę. Dlatego dobre slogany reklamowe już w trakcie pierwszych sekund prezentacji muszą budzić zainteresowanie odbiorcy. Kolejną cechą dobrego sloganu jest kontekst konkurencji. Niebagatelne znaczenie mają plany dotyczące przyszłości i rozwoju marki. Slogany reklamowe nie mogą marek zawężać.
Pomimo tych ograniczeń, slogany reklamowe są najłatwiejszą i najbardziej efektywną formułą prezentacji pozycjonowania marki. Slogany reklamowe są stosowane, aby odwzorować zmianę pozycjonowania marki, wprowadzić nową lub rozszerzyć pozycjonowanie istniejącej oferty oraz lansować nowe elementy naszej przewagi konkurencyjnej. Dla marek, które planują rozszerzanie, slogany reklamowe mogą być formą komunikowania nowych kierunków rozwoju marki, dotarcia do nowych grup klientów i wsparcia rozszerzenia na nowe rynki. Przygotowują przyszłą sprzedaż marki.
1 2
oprac. : Maria Orkwiszewska / CODES
Przeczytaj także
-
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
-
Skuteczna kampania reklamowa
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)