eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Badanie ciekawości kobiet 2012

Badanie ciekawości kobiet 2012

2012-10-04 12:34

Badanie ciekawości kobiet 2012

Ciekawość kobiet © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

"Raport Ciekawości Redd's 2012" zaspokaja kobiecą ciekawość i odpowiada na najbardziej nurtujące pytanie - jacy naprawdę są mężczyźni. Badanie przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie marki Redd's obala stereotypy i burzy mity narosłe wokół obu płci. Wyniki Raportu Ciekawości komentują: socjolog - dr Tomasz Sobierajski oraz publicystka - Zuzanna Ziomecka.

Przeczytaj także: Przedsiębiorcze kobiety w Polsce

Zeszłoroczny „Raport Ciekawości Redd’s” wykazał, że kobiety najbardziej ciekawi świat mężczyzn i relacje damsko-męskimi. Panie chciały wiedzieć, jak wpływać na zachowania i motywować mężczyzn do działania. Tegoroczne badanie „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja tę ciekawość, odpowiadając m.in. na pytania dotyczące: tematów męskich rozmów przy piwie, wzorców męskości i kobiecości czy odnajdywania się mężczyzn w stałych związkach.

fot. mat. prasowe

Ciekawość kobiet

Badanie ciekawości kobiet 2012

fot. mat. prasowe

Wzór kobiecości

Przeprowadzone przez TNS Polska badanie dowodzi, że dla mężczyzn niekwestionowanym wzorem kobiecości jest Małgorzata Socha

- Badanie marki Redd`s po raz kolejny rzuca nowe światło na wzajemne damsko-męskie relacje, obalając stereotypy i burząc mity narosłe wokół obu płci. Tym razem na pytania dotyczące kobiet, mężczyzn, związków, zazdrości, zdrady odpowiadali tylko panowie, a analiza ich odpowiedzi może posłużyć kobietom jako instruktaż do tego, co mogą zrobić, żeby zdobyć serce mężczyzny na długo, a także podpowiadają czego nie robić, żeby nie zrazić do siebie ukochanego faceta – twierdzi socjolog, dr Tomasz Sobierajski.

fot. mat. prasowe

Wzór męskości

Pytani o współczesny wzór męskości Panowie najczęściej wskazywali na Marka Kondrata i Artura Żmijewskiego


Kobiety najbardziej ciekawi jak są odbierane przez mężczyzn oraz kogo panowie uważają za swój ideał. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” ujawnił konserwatyzm polskich mężczyzn w tej kwestii. Zdaniem respondentów, kobieta idealna nie wyjeżdża sama na wakacje (83% mężczyzn tego nie lubi), nie głosi feministycznych poglądów (83%) nie wychodzi sama na imprezy (78%), nie płaci za siebie w restauracji (66%). Z badania wyłania się także obraz kobiety idealnej. Okazuje się, że dla mężczyzn ważniejszy jest charakter niż wygląd wybranki. Kobieta idealna powinna przede wszystkim chcieć mieć dzieci. Istotna jest także ilość byłych partnerów – mężczyźni zdecydowanie wolą dziewice lub kobiety, które miały jednego partnera seksualnego. Wygląd zewnętrzny odgrywa drugorzędną rolę – ideałem jest jednak niska blondynka z dużymi piersiami.

fot. mat. prasowe

Kobieta idealna – ważność atrybutów

Co ciekawe, rozmiar piersi oraz pewność siebie okazały się najmniej ważnymi czynnikami doboru partnerki


 

1 2

następna

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: kobiety, badania kobiet, Polki

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: