Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa
2012-10-02 09:01
Oglądanie telewizji © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Polscy seniorzy a oglądanie telewizji
Do odbioru telewizji coraz częściej służą nam laptopy, tablety i smartfony. 67 proc. konsumentów ogląda ściągnięte lub streamowane programy telewizyjne przy użyciu sprzętów mobilnych. Badanie Ericsson ConsumerLab pokazuje jednak, że tradycyjna telewizja nie odchodzi do lamusa. Z badania przeprowadzonego wśród 12 tysięcy respondentów w 12 krajach wynika, że przynajmniej jeden telewizor jest na wyposażeniu 97 proc. gospodarstw domowych. Przy czym w przypadku 74 proc. rodzin jest to telewizor z płaskim ekranem.Dodatkowo, badania pokazują, że konsumenci nie ograniczają wydatków na tradycyjną telewizję. Z subskrypcji w 2011 roku zrezygnowało jedynie 7 proc. konsumentów, podczas gdy 22 proc. zwiększyło wydatki. Podstawową motywacją do posiadania abonamentu TV jest możliwość oglądania wydarzeń transmitowanych na żywo w wysokiej jakości.
fot. mat. prasowe
Oglądanie telewizji
Istotną motywacją do oglądania telewizji jest możliwość zapoznania się z tematami, które wciąż stanowią podstawę codziennych rozmów – powiedziała Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson. – Obecnie produkty telewizji są dyskutowane nie tylko podczas rozmów face-to-face, ale również w mediach społecznościowych i na forach internetowych.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
-
Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011
-
Co proponują serwisy informacyjne TV?
-
Czy w dobie internetu telewizja dla dzieci ma jeszcze sens?
-
Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
-
Telewizja Polska mocno na minusie
-
Oglądanie telewizji: nawyki widzów w 2008r.
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)