eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Kadra zarządzająca w social media VIII 2012

Kadra zarządzająca w social media VIII 2012

2012-09-19 13:22

Kadra zarządzająca w social media VIII 2012

Bossowie o największej ekspozycji © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Niemal zawsze w pierwszej 10-tce, lecz nigdy na szczycie - aż do teraz. Dariusz Lubera, prezes Tauronu, był najbardziej medialnym bossem sierpnia - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie.

Przeczytaj także: Kadra zarządzająca w social media VII 2012

Walka w sierpniu była wyjątkowo zacięta – większość firm opublikowała wyniki finansowe, z reguły dobre, spółki zaprezentowały nowe plany i strategie, nieraz zaskakujące czy dyskusyjne. Na drugim miejscu znalazł się Zygmunt Solarz-Żak, co jest sporym awansem – z 10. miejsca w lipcu. Trzecia pozycja należy do innej przedstawicielki energetyki i nadal jedynej kobiety w zestawieniu – Grażyny Piotrkowskiej-Oliwy, kierującej PGNiG.

fot. mat. prasowe

Bossowie o największej ekspozycji

Na szczyt rankingu najbardziej medialnych bossów wskoczył Dariusz Lubera, prezes Tauronu


Energetyka

Największy udział w mediach miały w analizowanym czasie wystąpienia szefów firm branży energetycznej – głównie Dariusza Lubery, prezesa spółki Tauron Polska Energia. To opinia Lubery cytowana była w informacjach o planowanych przez URE karach dla spółek energetycznych za próby naruszenia praw odbiorców energii. Sporym zainteresowaniem mediów cieszyły się też zapowiedzi dotyczące aktualizacji strategii w spółce. Nie przeszła bez echa informacja o ofercie złożonej PGE przez firmę Tauron – spółka zarządzana przez Luberę chce współfinansować budowę pierwszej polskiej siłowni jądrowej, by mieć dostęp do energii.

Na drugim miejscu znalazła się Grażyna Piotrkowska-Oliwa, zarządzająca PGNIG. Wiodący koncern wydobywczy w Polsce zanotował stratę na sprzedaży gazu w pierwszym półroczu 2012 r. w wysokości 17 mln zł wobec 1 mld zł zysku w analogicznym okresie ubiegłego roku, jednak – jak tłumaczy prezes firmy – zawiniły czynniki, na które spółka ma bardzo ograniczony wpływ.

Trzecie miejsce zajął Krzysztof Kilian, prezes PGE Polska Grupa Energetyczna. Wypowiedzi Kiliana publikowane przez media dotyczyły głównie wyników finansowych firmy. W pierwszym półroczu br. wszystkie najważniejsze wskaźniki finansowe największej polskiej firmy energetycznej - PGE - wzrosły w porównaniu do tego samego okresu w zeszłym roku. Prezes Kilian podkreślił, że spółka zwiększa udział w rynku.

fot. mat. prasowe

Udział bossów w mediach wg branży

Największy udział w mediach miały w analizowanym czasie wystąpienia szefów firm branży energetycznej – głównie Dariusza Lubery



Telekomunikacja

Zygmunt Solarz-Żak kierujący Polkomtelem był najczęściej eksponowanym w mediach prezesem z branży telekomunikacyjnej. Solarz-Żak pojawiał się najczęściej w publikacjach na temat przetargu UKE na częstotliwości 1800 MHz. Sporo miejsca poświeciły media relacjonowaniu „porządków” w spółkach należących do biznesmena – Polkomtel zacieśnia współpracę z Cyfrowym Polsatem.

 

1 2

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: