Reklama w motoryzacji III 2005
2005-04-20 00:02
Przeczytaj także: Reklama w motoryzacji XII 2005
Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła gazetom (23 mln 50 tys. zł), a dalej uplasowały się stacje telewizyjne (22 mln 993 tys. zł), magazyny (9 mln 123 tys. zł) i radio (9 mln 16 tys. zł). Wydatki na reklamę samochodów w marcu stanowiły 6,6 procent wszystkich nadkładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w marcu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,8 proc.W porównaniu z danymi z marca 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 43,4 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 22.527 razy (wzrost o 179 procent). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (o 108,3 procent) przy wzroście liczby emisji do 11.796 razy (wzrost o 356 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów osobowych pokazano w marcu 8.596 razy (wzrost o 139 procent względem marca 2004 r.).
Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe niż przed rokiem o 36,2 procent.
oprac. : Grzegorz Gacki / Polska.pl
Przeczytaj także
-
Przemysł motoryzacyjny, czyli dominacja Chin i droga przez wyboje
-
Automotive bez inwestycji zagranicznych i z redukcją zatrudnienia
-
Przyszłość motoryzacji zależy od dostępu do zielonej energii
-
Branża automotive bez szans na powtórkę z 2023 roku?
-
Masowe zwolnienia z pracy u producentów części motoryzacyjnych?
-
Internetowy Samochód Roku. Znamy najpopularniejsze auta w Polsce
-
Wynajem długoterminowy i Rent a Car w 2023 r.
-
Padły nowe rekordy w przemyśle motoryzacyjnym
-
Wynajem długoterminowy i Rent a Car w III kw. 2023 r.