Branża FMCG potrzebuje doświadczonych
2011-11-14 11:06
Przeczytaj także: Polski dyrektor finansowy - młody i ambitny
W branży FMCG głownie poszukiwani są pracownicy działów marketingu (32% ofert) oraz sprzedawcy (20%).Znajomość języków obcych jest jednym z najczęściej pojawiających się wymagań stawianych osobom poszukującym pracy w tym sektorze. W 76% ofert oczekiwano bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.
Pracownik branży FMCG powinien także odznaczać się dobrą organizacją pracy (60% ogłoszeń) oraz zdolnościami interpersonalnymi (56%). 40% pracodawców oczekuje również, by kandydaci posiadali umiejętność analitycznego myślenia oraz byli kreatywni (28%).
Pozostałe kryteria stawiane przed przyszłymi pracownikami to posiadania prawa jazdy kat. B (pojawiło się w 19% ogłoszeń) oraz znajomość technik sprzedaży (16%). Pożądana jest również dyspozycyjność (15%), zorientowanie na rozwój i osiąganie celów (14%), czy też znajomość rynku FMCG (wymagana w 12% przypadków). Część pracodawców (8%) wymaga także od kandydatów gotowości prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Rynek potrzebuje seniorów, a oni potrzebują aktywizacji zawodowej
-
Najwyższy czas uwierzyć w aktywizację zawodową seniorów
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
-
Rynek pracy 2024 - co nas czeka?
-
Rynek pracy: więcej ofert w sprzedaży, spadki w IT
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
-
Rynek pracy: aż 600 tys. ofert dla specjalistów, kto potrzebny?
-
Mobilność zawodowa: czy zmiana pracy jest popularna?
-
Rynek pracy specjalistów: podsumowanie 2021 nie wypada źle